“Rigtig lækkert mad”
Anmeldelse af Mon Amour

Mon Amour
Reservér med
Mon Amour er ikke tilgængelig på det valgte tidspunkt. Vælg et andet tidspunkt, eller søg efter restauranter med kapacitet.
Det tidspunkt, som du har valgt, er allerede passeret.
Køkkener: Fransk
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Kvarter: Indre By
Anmeldt 10. juli 2016

I forbindelse med et firmaarrangement spiste vi på Mon Amour og havde alletiders aften. Lækker mad, kan varmt anbefale deres lynstegte tun, confit de canard, og deres steaks og pommes frites. Hertil fik vi både lækker fransk hvid-, rød- og rosevin. Betjeningen og atmosfæren er også helt i top. Alt sammen til en rigtig god pris.

Tak, clv440

Anmeldt 7. juli 2016

Min gane er blevet forkælet af Mon Amour, det har været en sublim aften.
Maden har været fantastisk og betjeningen vidunderlig.

5 store stjerner fra mig *****

Alt i alt en meget helstøbt og dejlig oplevelse.

Tak, 472mail
Anmeldt 4. juli 2016

Maden er altid lækker på Mon Amour. Forretterne er lækre og hovedretterne er sublime. God service.

Er bestemt et besøg værd hvis man er til lækker fransk mad og sød betjening med fransk accent.

Tak, rkstennis
Anmeldt 4. juli 2016 fra mobile enheder

Virkelig lækker ande-confit. Hyggelig indretning og uformel stemning. Uengageret, forhastet og arrogant betjening.

Tak, Mie S
Anmeldt 1. juli 2016 fra mobile enheder

Fantastiske muslinger!!! De aller aller bedste jeg har fået nogen sinde!!! Tjenerne er søde, smilende og opmærksomme. Skænker vin, henter vand, fylder brød kurv. Desserterne er store og syndige... Det hele har været MUMS! Absolut ikk sidste gang jeg kommer her...!

Tak, Sophie-alexandr... K

Rejsende, der kiggede på Mon Amour, kiggede også på

Har du været i Mon Amour? Fortæl om dine oplevelser!