“Stik'mæ'sushi!”

Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Levering, Reservationer
Kvarter: Det indre Vesterbro
Anmeldt 2. oktober 2017 fra mobile enheder

Og sushi fik jeg!
Sticks'n'sushi har stadig til gode at skuffe mig (heldigvis).

Restauranten på Tivoli hotel og dens udsigt skader bestemt heller ikke på oplevelsen.

Det er efterhånden blevet en tradition, når forældrene kommer på besøg fra Jylland, så skal vi på Sticks'n'sushi - en tradition vi alle nyder godt af.

Vi er 3 voksne mennesker, som er blevet svært glad for menuen "Perfect Day menu".
Selvom man kan opgradere den, så den passer med 3 mennesker, så bliver vi SÅ mætte på en menu for to (plus en ekstra skål edamamebønner)...
Og det er her servicen på Sticks'n'sushi virkelig viser sit værd, for personalet er altid meget serviceminded og prøver ingenlunde at prakke os noget på eller sælge mere: "I kan jo starte med den og evt. bestille mere, hvis I er mere sultne".

Tjeneren vi havde her var utrolig opmærksom og fyldt med gode anekdoter om hans jyske familie. En sød fynbo som oprigtig bare virkede glad for sit job og service virkede som en naturlig ting.

Sidst men ikke mindst kan jeg varmt anbefale (inden I farer i sushien) drinken: Sojito (eller staves den Shojito?) - en yderst lækker og frisk drink (a la mojito) med passionsfrugt og ingefær.
Nøj, den var lækker!

Vil jeg komme igen?
Dét kan du bide dig i næsen på, at jeg ville!

Tak, Louise D
SticksNSushi, Gæsteansvarlig hos Sticks'n'Sushi, svarede på denne anmeldelseSvarede 4. oktober 2017

Kære Louise,

Først og fremmest tak for de meget fine ord og fordi, at du gav dig tid til at skrive om os.
Vi er glade for at du og dine nære havde en helt igennem fantastisk aften. Vi er glade for at mad og service levede op til jeres forventninger og at I har en forkærlighed for vores Perfect Day menu.
Vi glæder os til at byde jer velkommen i en af vores restauranter en anden gang.

De bedste hilsner¨

Anmeldt 17. september 2017

Mig og min kæreste fik Man food og Duck, Salmon and Friends.
Jeg er normalt ikke en der elsker sushi. Men kvaliteten var helt i top og smagte fantastisk.
"Man Food" var en... anderledes oplevelse, ikke normalt det jeg ville forvente fra en sushi restaurant. Ikke destro mindre kan jeg varmt anbefalede den.
Duck salmon and friends. Var lækker, meget høj kvalitets fisk. Nom nom nom.
Desværre var der ikke plads i restauranten og vi måtte vente en del for bestille vores takeaway. Så der er plads til forbedring i forhold til modtagelsen af ordre, alt over 2 minutter pr. Person er simpelthen for meget. Vi tog tid og det tog mellem 5-10 minutter pr. Person at bestille en enkelt ret og tog 45 minutter at lave det.

Tak, Kim M
SticksNSushi, Gæsteansvarlig hos Sticks'n'Sushi, svarede på denne anmeldelseSvarede 17. september 2017

Kære Kim,
Vi sætter stor pris på, at du har taget dig tid til at skrive om os.
Du skal have mange tak for dine fine rosende ord. Vedrørende ventetiden, vil jeg gå videre med din feedback til mit team i restauranten. Det vil de sætte stor pris på.

Anmeldt 10. september 2017 fra mobile enheder

Vi bestilte både sticks og salat. Super lækker og veltillavet og begge dele duftede og smagte fantastisk. Kan klart anbefales.

Tak, Malene L
SticksNSushi, Gæsteansvarlig hos Sticks'n'Sushi, svarede på denne anmeldelseSvarede 11. september 2017

Kære Malene,

Vi sætter stor pris på, at du har taget dig tid til at skrive om os.
Du skal have mange tak for dine fine rosende ord. Jeg vil gå videre med din feedback til mit team i restauranten. Det vil de sætte stor pris på.

Anmeldt 8. september 2017 fra mobile enheder

Vi fik en menu helt uden Sushi. Lidt underligt sådan et sted.
Det vil være en restaurant man vil vende tilbage til altid.
Den ligger for fedt og er indrettet for fedt.
Prisniveau er i toppen men det er oplevelsen også.
Personalet kæmper med alt de kan for der er megatravlt her, og i dag var det fredag.
Vi fik menu uden sushi med fede spyd fra grillen. Det var også en kæmpe oplevelse og maden her kan vist bare ikke diskuteres.
Udsigten over Kbh er ligeledes lige i øjet og der er terrasse hvis vejret er godt eller man kan leve med grise varmelamperne. Awesome

Tak, Steen V
SticksNSushi, Gæsteansvarlig hos Sticks'n'Sushi, svarede på denne anmeldelseSvarede 10. september 2017

Kære Steen

Anmeldt 18. august 2017

Personalet er flinke og hjælpsomme, lidt spøjst dog at nogle af dem kun taler engelsk. Maden er fantastisk, bedre sushi får man simpelt hen ikke. Også bedre end navnesøstrene andre steder i DK. Og så er der en fantastisk udsigt over København.

Tak, Kirsten B
SticksNSushi, Gæsteansvarlig hos Sticks'n'Sushi, svarede på denne anmeldelseSvarede 19. august 2017

Kære Kirsten,
MAnge tak for, at du har taget dig tid til at skrive om os.
Vi håber, vi må byde Jer velkommen en anden god gang.
Rigtig god weekend.

De bedste hilsner
Sticks'n'Sushi Tivoli Hotel

Rejsende, der kiggede på Sticks'n'Sushi, kiggede også på

Har du været i Sticks'n'Sushi? Fortæl om dine oplevelser!