“Voila”

Køkkener: Fransk
Spisemuligheder: Reservationer
Kvarter: Det ydre Østerbro
Anmeldt 24. november 2017

Vi og en del famiilie markerede min 75 års fødselsdag på dette hyggelige sted. glimrende mad. stemningsskabende servering. vi vender tilbage!

Dato for besøg: november 2017
Tak, hunehus

Anmeldt 16. oktober 2017

Autentisk og rart atmosfære. Betjening var venligehurtige og opmærksomme. Tjeneren var god til anbefale rigtig vin til maden.

Dato for besøg: oktober 2017
Tak, yasinerdem2017
Anmeldt 14. september 2017 fra mobile enheder

Super god mad kan kun anbefales selvom vi kom uanmeldt en aften med fuldt hus var servicen i top og der er hyggeligt indrettet

Dato for besøg: september 2017
Tak, Shahbaz D
Anmeldt 27. august 2017 fra mobile enheder

Rigtig god koncertmenu i forbindelse med VOLBEAT koncert i Parken. God betjening og dejlig mad og vin.

Dato for besøg: august 2017
Tak, Regitze L
Anmeldt 26. august 2017 fra mobile enheder

Vi valgte koncertmenuen som var en fantastisk 3 retters menu og også det eneste som blev serveret denne aften.

Stedet kan varmt anbefales.

Dato for besøg: august 2017
Tak, D97YTkimh

Rejsende, der kiggede på Jean claude, kiggede også på

Østerbro, Region Hovedstaden

Har du været i Jean claude? Fortæl om dine oplevelser!