“Rigtig god italiensk mad”
Anmeldelse af Ristorante L’Appetito

Ristorante L’Appetito
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Kvarter: Indre By
Anmeldt 15. april 2017 fra mobile enheder

Var der i en større gruppe.
Central beliggenhed ved Vesterport.
Moderne indrettet med sort læder og sorte borde. Ingen borddug. Meget hurtig og effektiv betjening.
Varieret spisekort både pizza og pasta/risotto og kød. Godt og ret stort vinkort.
Fik en fremragende vitello tonnato og en pastaret med scampi. Perfekt lavet og anrettet.
Et sted meget over gennemsnit i Kbh, deres anbefaling i Guide Michelin virker velfortjent.
Priser er absolut rimelige i forhold til kvaliteten.

Tak, Thomas E

Anmeldt 2. april 2017 fra mobile enheder

Fandt denne restaurant på tripadvisor og vi valgte rigtigt. Anbefalet i Michelin guiden laver de god mad på hotel Imperial's egen restaurant. En fyldig forret, virkelig lækker både pasta og risotto med skaldyr. Vi fik også god betjening, så den skal prøves igen. Prisen i overkanten af det behagelige, men der var altså også mange skaldyr i den mad

Tak, Wibram B
Anmeldt 30. marts 2017 fra mobile enheder

Min datter og jeg skulle i imperial biografen, og ville lige ind og have lidt let inden. Vi havde heldigvis bestilt bord, da der var mange gæster. Delte en forret, dejligt det kunne lade sig gøre. Tapas, lækker. Så fik vi en lækker oksemørbradbøf. Desserten var rom- og rosin-is. Men den smagte overhovedet ikke af rom, desværre, men masser af rosiner i bunden. Meget lille anretning.

Tak, Jette S
Anmeldt 25. marts 2017 fra mobile enheder

Spiste middag med vores to store børn. Dejlig mad, ekstrem dårlig og ubehøvlet betjening, der gør at vi ikke kommer igen desværre da maden var fin.

1  Tak, Pernille W
Anmeldt 17. januar 2017

Super dejlig mad og fantastisk betjening i forhold til prisen og min forventning. Det er bare lykken at blive så positivt overrasket. Der vil jeg gerne komme igen.

Tak, TaH277

Rejsende, der kiggede på Ristorante L’Appetito, kiggede også på

Har du været i Ristorante L’Appetito? Fortæl om dine oplevelser!