Anmeldt d. 22. juli 2019 fra mobile enheder

Vi har været på hotel torsdag til mandag. Vi fik ikke en dobbeltseng men men ekstra seng under den originale seng. Sengene er ikke fantastiske - især ikke ekstra sengen.

Sæbe der lå på badeværelset i papir poser til krops shampoo var der kun få af så måtte selv under vores ophold i informationen og spørge efter flere 2 gange.

Morgenmaden var god. Der kunne som forslag komme bacon eller pandekager og nutella i weekenden.

Værelserne er små men praktisk indrettet. Badeværelset endnu mindre og alt bliver vådt derude og ingen virkefuld udluftning.

Dato for ophold: juli 2019
Tak, diana_329
Anmeldt d. 4. juli 2019

For et billigt ophold i København, er dette lige løsningen. Med fine rummelige værelser et fornuftig størrelse toilet og en god stor morgenbuffet er dette helt sikket en løsning man kan anbefale.
Der var ikke dobbeltseng på det værelse jeg boede på, så ved ikke om det findes, men der var fint plads til to og har set at de også har værelser til 2 voksne og 2 børn.

Dato for ophold: maj 2019
  • Rejsetype: Rejste alene
Tak, Morten_Hygum
Anmeldt d. 4. juni 2019

Hver person sin lille 'celle', der indeholder alt, hvad der er nødvendigt. Jeg var glad for at bo her og betjeningen i receptionen var ualmindelig sød, venlig og imødekommende. 10 minutters gang til banegården.

Dato for ophold: oktober 2018
Tak, 593elsebeths
Anmeldt d. 8. maj 2019

Stemningen på de store Cabinn-hoteller er meget lidt hyggeligt. Foyer, reception og morgenmadsrestaurant er som at være på en fabrik. Der er meget larm og ikke særlig rent. Værelserne er mikroskopiske, selv Commodore-værelserne til 795 kr./nat. Sengen og badeværelset er ok. Det værste ved dette ophold var, at der var en ventilator på værelset, man ikke kunne slukke for, som larmede meget. Det var som at sove lige under en tændt emhætte. Og så var der rester af kogte nudler i elkedlen. Ret ulækkert.

Dato for ophold: maj 2019
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, pernillelou
Anmeldt d. 14. april 2019

Vi bestilte det store værelse men på på trods af det, så var det meget småt. Gulvet på hele badeværelset bliver vådt når man bader. Vi boede lige ved et at de store lysskilt på hotellet, så der var “dagslys” i værelset hele natten p.t.a. at gardiner var rullet ned. Morgenmaden var ok. Søde personale og centralt. Synes dog 1800 kr for 2 nætter er dyrt da pladsen er meget begrænset.

Dato for ophold: april 2019
Tak, SigrunH26