“Deres private dining room er fantastisk”
Anmeldelse af Bar'Vin

Bar'Vin
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Kvarter: Indre By
Anmeldt 28. november 2017

Vivar 10 personer som holdt julefrokost i Bar' Vin's private dining room og det var super hyggeligt. Personalet var søde og imødekommende og maden super lækker.

Tak, Baekhave

Anmeldt 20. oktober 2017 fra mobile enheder

Vore tur til København bød på en fantastisk madoplevelse hos BarVin. Jeg kan bestemt anbefale tatar til forret. Alt gik rigtig godt og betjeningen var også i top. Så tak for en fantastisk aften og på gensyn.

Tak, Anders B
Anmeldt 13. juni 2017

Her er, hvad jeg skrev til arrangøren, The Wine Company.
Hej Steen,
Min vin-ven, og jeg har været til en hel del af jeres og andres vin-arrangementer. Der har været ups and downs, men denne aftens Clos des Papes arrangement tager prisen som den ringeste aften fra nogen leverandørs side, vi har været ude for. Nogensinde.
Det er uhørt at betale 1000 kr. for at sidde på en bænk i en kælder med elendig akkustik, uforskammet og elendig service og et middelmådigt køkken serveret på fællestallerkner. Det var fint nok at smage Clos des Papes vine, der i øvrigt efter vores mening ikke er prisen værd, men at blive stuvet sammen og betjent som teenagere på et vandrehjem er ganske enkelt uacceptabelt

3  Tak, Per H
Anmeldt 10. maj 2017 fra mobile enheder

Vi var 12 personer, som fik en middag oplevelse ud over det sædvanlige.
Forret hvide asparges vinaigrette, med ansjoser, ansjoser har aldrig været mig, men smagte så lækkert helt vildt, det samme gjaldt hovedretten kalveskank / urter der havde simret i 4 timer, serveret lækkert i gryde på bordet, dertil kartoffelmos
Desserten var også uovertruffen lækker iscreme, med diverse.
Alle vine vi fik var super lækre og serveret med den rette temperatur.
Top betjening af tjeneren.
Bestemt et sted vi skal ind igen.

Tak, Peter J
Anmeldt 4. marts 2017 fra mobile enheder

Stedet her er på kort tid blevet mit go-to place. Om man bare skal have et glas vin, lidt let at spise eller en fuld aften er dette stedet. Altid fantastisk og personlig service og velkomponeret mad.

Tak, Jonas R

Rejsende, der kiggede på Bar'Vin, kiggede også på

Har du været i Bar'Vin? Fortæl om dine oplevelser!