“Mest uprofessionelle service nogensinde, spild af penge.”
Anmeldelse af El Cava

El Cava
Prisklasse: 10 US$ - 41 US$
Kvarter: Indre By
Kvarter: Indre By
Anmeldt 30. april 2022

- Støjende lokaler, ikke hyggelig atmosfærer, musikken kom fra et enkelt hjørne så lavt det ikke gavnede noget for mere end dem der sad tættest på.
- Sindsygt koldt, med mindre du vil nyde din aftensmad med jakke på så find et andet sted at spise, døren ud til de undendørs plads bliver ved med at blve åbnet og lukket, i sådan en grad at det er umuligt at sidde indenfor uden at fryse sindsygt.
- Tjenerne var de mest uprofessionelle jeg vi nogensinde har oplevet, vi bliver betjent af 3 forskellige tjenere, den ene mere ny og uerfaren end den anden.
Først er vores "menu kort" / bestillings seddel ikke korrekt, og er ikke informeret om hvad man der ellers er på menuen. Vi opdager dette da tjeneren kommer for at tage vores bestilling og siger, der er vidst sket en fejl der burde være noget på bagsiden. Tager sedlen og går i køkkenet uden at give os mulighed for at få en ny og se ydeligere hvad der kan tilbydes.
- Vin Det er kun muligt at købe 2 forskellige slags rødvin på glas, hvor tjeneren ikke ved hvordan den ene eller den anden smager. Huset vin smagte billigere end den fattigeste sjat fra netto, hvorimod den anden vin ikke kunne bestilles. Med ingen mulighed for at købe "glas" af andre vine. Udover dette tager en tjener en anden formodentlig ny tjener med ned for at åbne flasken, uden at præsentere eller nævne noget om dette, hvor alt fejler igen i denne servering

-Servering tjenerene spildte maden ud over gulvet, vores vandglas og bordet, tjeneren går herefter ud i køkkenet og få hældt mere "væske" til retten og placere den på det nu meget beskidte og tilsvinde bord, hvor vi selv må bede hende om at få det tørt af.

- Ejeren efter efterspørgsmål for et toilet spørger han "herre eller dame", er og siger det er sku da samme og griner. Jeg er en fuldvoksen mand med fuldskæg.....

Maden 2 ud af 5
En tappas platte fra føtex ville have været en bedre valg x 10.

Maden
- rejerne var kolde
- Selve tapas anretninger, samt det man kunne bestille gav ikke mening sammen. Ingen mulighed for at bestille "søde ting", eller tilbehør som artisjonger, vindruer, søde nødder eller noget.
-De meste af maden kunne være købt direkte i tapas afdelingen i netto

Spild af 700 kr for dårlig vin, dårlig betjening, dårlig mad, og en skide kold og uprofessionel oplevelse.

Dato for besøg: april 2022
Tak, christiansV8578MA

Anmeldt 8. april 2022

Hyggelig kælder restaurant - ikke meget plads ved bordene eller mellem dem. Flink betjening.
Maden OK - men på ingen måde speciel - så selve tapas kan bestemt ikke få mere end tre stjerner. Vi fik til gengæld rigtig god vin.
Lokalet bliver let støjfuldt så kommunikation er lidt svært tværs over bordene.

Dato for besøg: april 2022
1  Tak, RoarMaagaard
Anmeldt 13. februar 2022

Maden smagte rigtig godt og virkelig lækker og indbydende. Vil helt sikkert komme og spise der igen. vi fik et bræt med nogle forskellige pølser og oste og så fik vi også 4 retter varmt mad. det var virkelig lækkert og kan klart anbefale stedet. god mad god service

Dato for besøg: februar 2022
1  Tak, Mikkel08
Anmeldt 13. februar 2022

Elendig mad der afspejler stanken af friture. Intet er hjemmelavet, kartoffelkroketter fra en frost pose er tapas her! Uhøflig betjening.

Dato for besøg: februar 2022
1  Tak, sus251
Anmeldt 7. oktober 2021

Jeg har haft fornøjelsen af at spise på El Cava flere gange. Både brunch og tapas. Begge dele er utroligt lækkert. Meget velsmagende og flot anrettet. Ganske fornuftige priser og toppet med en rigtig god betjening. Så skal du enten have brunch eller tapas, kan jeg klart anbefale et smut forbi El Cava.

Dato for besøg: juli 2021
Tak, Thomas B

Rejsende, der kiggede på El Cava, kiggede også på

Har du været i El Cava? Fortæl om dine oplevelser!