“God mad og valuta for pengene hver gang.”
Anmeldelse af Restaurant Carte Blanche

Restaurant Carte Blanche
Køkkener: Fransk
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Kvarter: Det indre Østerbro
Anmeldt for 10. december 2017 fra mobile enheder

Her er altid fuldt hus og det forstår man godt.
Så husk at bestille bord.
Menuen består af 3 forretter, 3 hovdretter, ost, 2 desserter og så er det ellers en pris for henholdsvis en, to, tre eller fire retter.
Maden er virkelig god, velsmagende og godt tilbedredt.
Vi valgte husets signatur, oste souffle som smager himmelsk.
Hovedret oksekød som simpelthen var så super mørt. Til dessert lemon tallerken.
Det kommer brød med smør samt vand på border og vand udskiftes uden at man behøver at gøre opmærksom på at det.
En rigtig god aften med super mad, betjening i top som efterlod os glade, mætte og tilfredse.
Vi kommer snart igen.

Tak, Pkoch

Anmeldt for 15. november 2017 fra mobile enheder

Jeg kan forsat smage maden. Min begejstring over at have været et sted jeg har passeret et utal af gange og ikke prøvet før nu vil ingen ende tage. Man spiser vidunderligt og får en original betjening. Værten Vincente er et personlighed og hans kærlighed for mad fornægter sig ikke. Må jeg anbefale ærtesuppen - Best ever!
Det overraskende er og bliver prisen for maden. Det hele er afstemt og man får virkelig valuta for alle pengene. En sjælden perle lige overfor de store ambassader. Så hvis du er til god mad, hyggelige omgivelser og sidst men ikke mindst den store fornøjelse ikke at blive blanket af - så er dette stedet! Mange tak for mad og på gensyn!

Tak, Uffe K
Anmeldt for 12. november 2017 fra mobile enheder

Super lækker mad til fornuftige penge! Herlig vært og sødt personale. Hyggelige lokaler.
Kan varmt anbefales..

Tak, Bettina De Lass... J
Anmeldt for 28. juni 2017 fra mobile enheder

Carte Blanche er et hyggeligt sted med fremragende mad - familiære omgivelser - og altid fyldt med tilfredse gæster

Value for money!

Tak, ninaE6960LI
Anmeldt for 13. april 2017 fra mobile enheder

Fandt i dag gavekort vi modtog for ca 3 år siden på 1500kr. Ringede til restauranten og fortalte at det var udstedt i maj 2014.
Gavekortet udløb efter 1 år fortalte restauranten - "pga regnskabsåret". I gavekortet er der ikke angivet en udløbsdato.

Skal indrømmes at næsten 3 år er lang tid. Men restauranten har dog fået 1500kr uden at yde noget. Vi var glade for at vi fandt det og troede vi stadig kunne bruge det.
Ifølge Forbrugerrådet TÆNK gælder et gavekort i 3 år.

Opfordrer restauranten til at fortælle køber af gavekort hvad udløbsdato er og notere det i gavekortet.

1  Tak, Svendsen-Jensen

Rejsende, der kiggede på Restaurant Carte Blanche, kiggede også på

Har du været i Restaurant Carte Blanche? Fortæl om dine oplevelser!