125 $
Gratis afbestilling indtil d. 07/10/21
Book nu, betal under opholdet
Priceline
eDreams125 $
Agoda.com125 $
Hurb126 $
Anmeldt d. 15. november 2020

Det var en rigtig god oplevelse at bo på Avenue Hotel - hvor man bliver mødt af positivt og serviceminded personale. Jeg vil helt sikkert vende tilbage uanset om det er i en privat- eller arbejdsmæssig sammenhæng.

Dato for ophold: november 2020
1  Tak, lkalstrup
Iselin Asphaug, Gæsteservice/reception hos Avenue Hotel Copenhagen, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 25. november 2020

Kære Lkalstrup,

Mange tak for at du har taget dig tid til at give os din feedback.

Det er utroligt dejligt at læse andmeldelser som din. Vi takker mange gange.

Vi glæder os til at byde dig velkommen tilbage til os, uanset om det er privat eller arbejdsmæssing.

Ha' en god dag!

Bedste hilsner,
Iselin Asphaug
Lobby & Bar Manager

Anmeldt d. 25. oktober 2020

For det vi skulle i Kbh, var beliggenheden perfekt. Skøn seng og fint værelse men opgradering til superior dobbelt værelse var ikke pengene værd. Værelset lugtede meget indelukket. Det trak temmelig meget fra vinduerne.

1  Tak, klyhne406243
Iselin Asphaug, Gæsteservice/reception hos Avenue Hotel Copenhagen, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 5. november 2020

Kære Klynhne406243,

Tusind tak for din fine anmeldelse, det sætter vi stort pris på!

Vi er kede af at der lugtede på værelset, men vi takker dig for at du har gjort os opmerksom på det.

Anmeldt d. 25. oktober 2020 fra mobile enheder

På Frederiksberg ligger dette ‘gamle’ hotel lidt gemt og overset. Men Avenue Hotel er absolut helt i orden, og har både charme og sjæl. Selvom værelserne ikke er helt nye, så er det rent, pænt og med hjemlig hygge. Reception, bar-område og den udendørs lounge oser af hygge og man får bare lyst til at slå sig ned. Imødekommen personale og smilende betjening.
Så 4 gode stjerner fra os.

3  Tak, IvanS641

Kære IcanS641,

Mange tak for din detaljeret og motiverende anmeldelse. Alle anmeldelser, positivt eller mindre positivt, er et vigtigt redskab for os - til hele tiden at optimere vores produkter, services og koncepter.

Det glæder os at høre at du I har haft et godt ophold og skønt at høre om historien, jeg kan se at I sætte pris på det.

Vi ser frem til at byder jer velkommen igen på Avenue Hotel.

Rigtig god dag,

Anmeldt d. 16. oktober 2020

Uprætentiøst ældre hotel, centralt placeret: der er gratis parkering for gæsterne i aflåst gård og trods den centrale placering ganske roligt (bed om et værelse mod gården). Standarden er overskuelig, men fornuftig til den rimelige pris.

2  Tak, Erik K
Iselin Asphaug, Gæsteservice/reception hos Avenue Hotel Copenhagen, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 19. oktober 2020

Kære Erik K,

Tusind tak for din fine anmeldelse, det sætter vi stort pris på!

Det glæder os meget at høre at du I har haft et godt ophold og vi ser frem til at byde dig velkommen igen på Avenue Hotel. Det må siges at vi ikke har gratis parkering I garden, - det koster 215 per døgn at parkere I vores aflåse gård, som det også står skiltet med I garden og i lobbyen.

Anmeldt d. 21. september 2020

Alt ved det her hotel er i orden. Især set i lyset af pris. Har været forvist til andre hoteller her i Corona-perioden, så utroligt dejligt at vende tilbage til Hotel Avenue. Tak for en helt igennem god oplevelse - som sædvanligt.

Dato for ophold: september 2020
  • Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger