Britt Spurre Pedersen
La Palud sur Verdon, Frankrig

En sjov og god oplevelse

Anmeldelse af Wittrup Motel
4,0 ud af 5 boblerAnmeldt 13. sep. 2021fra mobile enheder
Vi betalte lidt ekstra for at få et værelse renoveret tilbage til gammel amarikansk stil. Det var sjovt med fint, gyseligt tapet, tæpper og møbler 😄
Badeværelset lille med meget dårligt vandtryk. Der er ikke andet på badeværelset end 2 små stykker indpakkede sæber. Jo en toiletrulke med 12 blade tilbage.. OG 3 håndklæder. Ingen gulvmåtte eller bare en bette hylde i brusekabinen Hårtørrer er der heller ikke , ingen tekoger eller noget som helst andet. Desværre lugtede der grimt fra brusekabinen som var en smule stoppet. Den ene sengelampepære kunne ikke tændes.
Den unge fyr i receptionen gav mig straks en ny pære og et håndklæde. Viste sig at den store tunge seng skulle flyttes og ledningen sættes i en stikkontakt bag sengegærdet og vupti lyste den gamle pære.
Ved morgenmaden var vi ikke registreret som havende morgenmad incl. Da vi fortalte, at vi HAR bestilt og betalt fik vi straks lov til at spise. I det hele taget var alle de unge mennesker vi stødte på søde, venlige og servicemindede.
Morgenmaden var fin med gode kvalitetsting,sp man kunne rigeligt blive mæt.
Dato for ophold: september 2021
Værelsestip: Sjovt at prøve de nyrenoverede værelser i gammel stil. Særlig hvis man har rejst en del i USA. De...
Problemer med denne anmeldelse?
1.829 kr.
    440 kr.
15.5 km fra Wittrup Motel
Vis flere hoteller i København
Anmeldt d. 25. august 2021

Pænt og rent værelse men lugtede noget indelukket og blev noget køligt ud på aftenen......
Morgenmaden minimal rundstykkerne meget hårde og ost i begrænset udvalg.
Der er bestemt plads til forbedringer.

Dato for ophold: august 2021
1  Tak, avakker
Anmeldt d. 18. juli 2021 fra mobile enheder

Dejligt og hyggeligt ophold i originalt 50'er værelse. Sød og elskværdig betjening. Sengen var behagelig og der var hyggelig stemning på værelset. Der kunne dog godt opgraderet.med aircondition, da der kun var et lille vindue at åbne, samt hoveddøren.

Dato for ophold: juni 2021
1  Tak, A1325WIpeterh
Anmeldt d. 12. september 2020

Wittrup motel har et rigtig hyggeligt amerikansk atmosfære. Meget imødekommende personale og høj Sevice. De holdt pænt åbent i receptionen, da vi ankom efter lukketid.
Morgenmaden var rigtig lækkert og meget corona venlig. Vi følte os meget trykke under hele opholdet.
Vi kommer helt sikket tilbage til Wittrup motel en anden gang👍❤️

Dato for ophold: september 2020
1  Tak, Dohn0007
Anmeldt d. 22. juli 2020 fra mobile enheder

Havde set frem til at overnatte på dette motel, men det var desværre ikke den bedste oplevelse. Brød os ikke om at være på værelset. Det lugtede grimt, virkede uhumsk og der var (blod?)pletter på væggene. Svært at sove om natten pga. lys udefra og der var meget trafik fra overnattende arbejdsmænd (lastbiler, store biler), hvilket ødelagde idyllen lidt. Vi bestilte én gang morgenmad til 99 kr pr. person, men absolut ikke pengene værd. Sparsomt udvalg. Vi havde booket 3 nætter, men kørte hjem efter 2. Der skal meget til før jeg giver 2 stjerner og kører hjem før tid. Måske var vi uheldige med værelset og timingen, men det var den oplevelse vi havde. Desværre.

Dato for ophold: juli 2020
2  Tak, angelaaJ2030XY
Anmeldt d. 15. februar 2020

God service, høflig betjening og altid hjælpsom - personalet gør alt for du føler dig velkommen og har lyst til at komme der en anden gang. Maden SUPER god. Værelset er OK, men vigtigst af alt rent og pænt.

Dato for ophold: september 2019
2  Tak, jensN1669LX