Anmeldt 4. september 2016

Skal du nemt på motorvejen, til byen eller lignende i bil er dette motel det rigtig valg.
De er rigtige søde i receptionen og meget hjælpsomme.
De fleste værelser i ok stand, men især nr. 19 er hyggeligt da det er blevet brugt til tv.
Morgenmaden er ok, men ikke noget særligt.
Den eneste mærkelige er, at der er plastik krus (Tandkrus) og sæbe der er pakket ind, så de skal købe et nyt til hver gæst istedet for en sæbedispenser. Fordi jeg skriver dette er fordi, det er det eneste sted jeg ofte overnatter der ingen bad gele eller shampo er.

Værelsestip: Nr. 19 er hyggeligst
  • Overnattede: august 2016, rejste i forbindelse med forretninger
1  Tak, godmadnu
Anmeldt 23. august 2016

Har kun haft en enkelt overnatning, men fik et godt indtryk af medarbejderne.
Værelserne er ikke prangende men pæne og rene så de er OK til pengene.
Restauranten serverer udmærket mad og morgenmaden var også til den gode side.

• Overnattede: august 2016, rejste med venner
1  Tak, Per H
Anmeldt 14. august 2016

Helt igennem super godt og venlig behandling, eneste punkt der kan forbedres er morgenmaden, den var jævn kedeligt, havde forventet æg og bacon på bordet, det ville passe ind i restaurant stilen....
Skønt med fødselsdagsfesten i Amerikansk 50'r stil, rigtig god stemning og stil..

Værelsestip: Vi havde lidt støj fra Roskildevej, men vi boede også i et af værelserne meget tæt på, så det er acceptabelt , så er der andre der har nydt de rolige værelser nede bag ved, til gengæld lå vi tæt på restauranten, kommer bestemt snart igen..... Ha en rigtig god sommer
  • Overnattede: august 2016, rejste som par
Tak, ove_davallia
Anmeldt 4. august 2016 fra mobile enheder

Fint Motel. Blev taget pænt imod i receptionen, så man følte sig velkommen. Værelset var pænt og rent. Dog knirkede sengen voldsomt når man vendte sig. Wifi overraskede med god hastighed, næsten 40mbit. Det er dog første gang nogensinde jeg har oplevet at skulle betale med det samme ved ankomst. Ikke at det er et problem, men har altid betale andre steder ved afrejse. Restauranten på stedet kan også varmt anbefales. Husk at bestille bord!

Overnattede: august 2016, rejste som par
Tak, CarlsenDK
Anmeldt 26. juni 2016 fra mobile enheder

Fantastisk sted lidt uden for byen. En oase at komme til og helt ny restaureret. Kommer her helt sikkert gerne igen. The American Way! Og forresten en udmærket morgen mad i Sallies diner! Som at være der i 1955. Hvor kan man ellers tage bilen med op foran værelsesdøren?

Overnattede: juni 2016, rejste som par
Tak, Kurt L