116 US$
Book nu, betal under opholdet
Priceline
116 US$
Trip.com
105 US$
Expedia.com116 US$
Hotels.com116 US$
ZenHotels.com117 US$
Anmeldt d. 26. december 2022

Stille og rolig sted med fin betjening
Fin stemning og stadig lidt gammel stemning på den gode måde
Imødekommende og hjælpsom personale, der på en naturlig og positiv måde hjælper til rette
Fin udsigt fra 4.sal.

Dato for ophold: december 2022
  • Rejsetype: Rejste alene
Tak, annahundahl
Anmeldt d. 8. december 2022

Som skrevet i den interne kvalitets opfølgning - efter 100 ophold føles det næsten som at komme hjem ...altid et smil i Danmarks bedste reception / morgenmads personale . Anbefaler det klart til forretnings overnatninger .

Dato for ophold: december 2022
  • Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, Frank B
Anmeldt d. 21. november 2022

Arrogant receptionist, der ikke en gang gider at anvise parkeringsforhold.
Vi bliver sendt på en ‘wild goose chase’ efter parkering, til trods for at der står i bookningsbekræftelsen, at der er gratis parkering inkluderet.

Meget tarveligt værelse til prisen, utætte vinduer med meget træk.

Dato for ophold: november 2022
  • Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, ltqv8j0k00
Anmeldt d. 22. oktober 2022

Vi havde en fantastisk overnatning på hotellet.
Ved ankomst blev vi modtaget af en virkelig service minded kvindelig receptionist.
Dejligt stille værelse med en god seng.
Vil uden tvivl komme igen....

Dato for ophold: oktober 2022
Tak, 107dmo
Anmeldt d. 4. oktober 2022

Pris, kvalitet og komfort går hånd I hånd, tæt på alting og alligevel roligt og komfortabelt. Bestemt anbefalelsesværdigt med kvalitetet I orden, behagelig atmosphere og mulighed for ekstra kolonariske oplevelser luge om hjørnet.

Dato for ophold: oktober 2022
  • Rejsetype: Rejste alene