Anmeldt d. 17. august 2020

Imødekommende og smilende personale - central placering med nem adgang til bus og tog
Pæne rene værelser - dejligt med mulighed for tidlig indtjekning - morgenmad ok situationen taget i betragtning ( corona☹️)

Dato for ophold: august 2020
Tak, jrasmu817473
Anmeldt d. 9. august 2020

nemt og hurtigt at komme til og finde et parkeringsplads, en rimelig pris for et sted at sove, og da jeg kom sent var det dejligt naboen var en italiensk pizza butik der have åbent om aftenen, har overnattet der før og vender helt sikkert tilbage igen

Dato for ophold: august 2020
  • Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, 215post
Anmeldt d. 2. august 2020

Pænt og rent værelse. Gode senge. Super beliggenhed. Fin portionsanrettet morgenmad. Venligt personale. Ville helt sikkert anbefale dette hotel til andre - både til forretningsophold, familie eller til par.

Dato for ophold: juli 2020
Tak, Pia J
Anmeldt d. 17. juli 2020 fra mobile enheder

Et ok sted til prisen. Lidt slidt og morgenmaden er lidt kedelig, men nu er det jo også coronatider så det er der nok ikke noget at sige til. Der kunne godt være kaffe og te muligheder på alle værelser.
Men når dette er sagt så er det et ganske udemærket hotel.

Dato for ophold: juli 2020
Tak, lindlarsen
Anmeldt d. 23. juni 2020

Jeg har benyttet Gentofte Hotel mange gange. Først og fremmest på grund af beliggenhed og mulighed for parkering, men også grundet deres generelle gode service. Denne gang var jeg mindre heldig. Jeg fik et værelse, som ikke var blevet udluftet på en varm og solrig dag, hvilket ikke gjorde noget godt for nattesøvnen, ligesom duften ikke værelset ikke var behagelig.

Dato for ophold: juni 2020
  • Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger