Anmeldt d. 22. januar 2020

ALTID en fornøjelse at bo på Guldsmeden 66 - der er en samstemmende skøn forening af hygge - hjemlig attitude - afslappethed - privatsfære - skøn indretning - stor spredning af aldersgrupper og etnicitet - sydligt islæt - fantastiske receptionister der ALTID er i godt humør - det er klart en 5-stjerners fornøjelse!!!

• Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, Tullepops
Anmeldt d. 12. december 2019

... Home away from home ...

Jeg er pjattet med det her hotel! Centralt, hyggeligt, personligt og fantastisk uformelt på den helt rigtige måde. Det tætteste jeg kommer på at være hjemme uden at være det

Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, CamillaVissing
Anmeldt d. 1. december 2019 fra mobile enheder

Alt er fuldkommen fantastisk.
Meget imødekommende og særdeles venligt personale.
Lækkert værelse med den bedste seng.
Dejligt med varme på badeværelset.
Central beliggenhed.
Det er godt til prisen.
Vi kommer igen.

Tak, Susanne_Helskov
Anmeldt d. 30. oktober 2019

De mest flabet og inkompetente personale jeg til dag dato har stødt på, på et hotel.
Alle fralægger sig ansvar, skønt de lader som om, at de nok skal for tingene ordnet. Der sker absolut intet. Og når man på ny påpeger problemet, sender de dig videre til en ny kollega. Og sådan fortsætter det. Jeg ville stærkt fraråde at bruge dette hotel.

Dato for ophold: september 2019
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, Claras1234567
AxelCopenhagen, Manager hos 66 Guldsmeden - Guldsmeden Hotels, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 1. november 2019

Kære Claras1234567,

nu er vi jo et relativt lille hotel med meget nær kontakt til vores gæster, og vi har virkelig vredet vores hjerner og snakket med alle kolleger, for at prøve at komme i tanke om hvem du kan være og hvad der kan være sket - og vi kan simpelthen ikke huske en kritisk situation det seneste meget lange stykke tid (heldigvis).

Vi har endda søgt efter en "Clara" blandt vores gæster i september måned, og der var ingen. Nu kan det jo sagtens være booket under et andet navn, men alt i alt finder vi din anmeldelse meget forvirrende og meget lidt forklarende - og hænger slet ikke sammen med, hvad vores øvrige anmeldelser siger om vores personale.

Derfor vil vi bede dig om at tage kontakt til os, gerne direkte til mig, der er hotelchef, på sofie@guldsmedenhotels.com, og forklare os hvad situationen var. Hvis vi ikke hører fra dig, må vi se os nødsaget til at anmelde dit review til Tripadvisor som værende falsk.
Mvh. Sofie Brich

Anmeldt d. 11. oktober 2019 fra mobile enheder

Jeg har boet på flere af Guldsmeden hotellerne og har egentlig altid være begejstret, men det københavnske moderhotel står ikke mål med de andre - heller deres første hotel i Århus.

Det er tydeligt at man forsøger at skabe den samme stemning som de andre steder - for let’s face it, det er stemningen og ikke kvaliteten af værelserne der er deres aktiv - men årene viser sig efterhånden med al tydelighed.

Vores værelse ud til Vesterbrogade var ekstremt varmt, men med den larm, der kommer fra Vesterbrogade er det kun en begrænset mulighed at åbne vinduet. Der skulle ifølge receptionen være en Van i skabet, men var ingen steder at se. Skufferne på møblerne kunne ikke åbnes, så jeg ved ikke om der lå noget vigtig information om hotellet, menu eller andet, og badeværelset var virkelig mikroskopisk, slidt og uden tryk i bruseren. Sengen var til gengæld fremragende.

Den temmelig bekostelig morgenmad fungerer som buffet og her går man 100% ind for det økologiske, hvilket er fremragende - det er bare ærgerligt at det hele er anrettet i et temmelig mørkt lokale, så man har svært ved at se de lækre detaljer og valgmuligheder - det bliver også hurtigt lidt bøvlet med gæster der står på nakken af hinanden for at finde tingene.

Det gamle hotel trænger til en ansigtsløftning på værelserne, gangene, serveringsområdet/loungen mm., ellers løber søsterhotellerne fra 66.

Dato for ophold: oktober 2019
Tak, JLJAArhus