10 personer kigger på dette hotel
Priceline413 US$
Travelocity339 US$
Trip.com339 US$
Anmeldt d. 2. juni 2022

Stilfuldt hotel med fantastisk sød personale. Central beliggenhed, gå afstand til fin parkeringskælder til rimelige penge Q park Nørreport. International atmosfære (ikke mange danskere blandt personalet), men man føler sig velkommen og værdsat.

Dato for ophold: maj 2022
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med hotellet
1  Tak, MartinC3202
Sebastiaan van Kraaij, Revenue Management hos Skt Petri, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 14. juni 2022

Kære MartinC3202

Mange tak for din fine anmeldelse. Vi er glade for at læse at du har haft et godt ophold hos os på SKT. PETRI og du føler dig værdsat.

Vi ser frem til at kunne byde dig velkommen tilbage til SKT. PETRI.

Med venlig hilsen

Sebastiaan van Kraaij
Commercial Coordinator
SKT. PETRI

Anmeldt d. 11. marts 2022

Skt Petri er først og fremmest et hotel, hvor der gøres en stor indsats for, at servicen og hensyntagen til den enkelte gæst er i højsædet. Det får en til at nyde opholdet og have fokus på at være. Det er og bliver mit favorithotel i København til såvel forretnings- som private ophold.

Dato for ophold: marts 2022
  • Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
1  Tak, kjeldl2016
Ida Öman, Guest Services / Front Office hos Skt Petri, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 17. marts 2022

Kære kjeldl2016,

Tusind tak for denne flotte kommentar. Vi er så glade for at SKT. PETRI er dit favorit hotel i København, og det er altid en fornøjelse at have dig her hos os.

Vi byder hjertelig velkommen tilbage næste gang.

SKT. PETRI

Anmeldt d. 7. marts 2022

Helt fantastisk oplevelse. Alt var i tip top, høj kvalitet, imødekommende personale på både hotel og restaurant. Utroligt lækkert mad på Dada. Det er helt sikkert et besøg værd. Vi kommer ihvertfald igen.

Dato for ophold: marts 2022
1  Tak, pernullepus

Kære Pernullepus,

Tusind tak for at tage dig dit at fortælle om dit ophold her på Tripadvisor. Det glæder os at læse de nød opholdet på SKT. PETRI og vi er taknemlige for de fine ord om vores personale og vores restaurant Dada.

Vi ser yderst frem til at byde dem velkommen tilbage til SKT. PETRI, forhåbentlig snart!

Anmeldt d. 22. februar 2022 fra mobile enheder

Fantastisk beliggenhed centralt i København.
Morgenmaden var lækker og udvalget stort. Dog kneb det personalet at følge med og f fyldt op.
Værelset var fint. Vi boede på værelse 636, som har stor altan. Det går dog udover m2 i værelset, så der hverken var fundet plads til skrivebord eller en stol at sidde i. Indretningen er lækker at se på, og sengen er intet mindre en fantastisk. Det er sjældent man kan lægge sig i en hotelseng, hvor madressen og puden er dejlig blød og hvor sengetøjet ikke er stiv og har en duft af industrivask, men til gengæld føler dejlig blødt.
Fantastisk personale som stod klar ved ankomst med smil og en hjælpende hånd til bagagen.

Værelsestip: Personale er behjælpelig med tip til p-hus
Dato for ophold: februar 2022
Tak, Betinaovergaard
Ida Öman, Guest Services / Front Office hos Skt Petri, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 4. marts 2022

Kære Betinaovergaard,

Tusind tak for den flotte anmeldelse her på TripAdvisor. Grundet den gamle bygning der tidligere var et varehus, så ser vores værelser lidt forskellige ud. Nogle få værelser er lille i størrelsen hvor der ikke findes plads til skrivebord. Der hvor skrivebord er vigtig for vores gæster, så vil vores reception sagtens være behjælplige med at finde et andet værelse hvor det ønskes.

Vi håber at kunne byde dig hjertelig velkommen tilbage til SKT. PETRI igen.

Rooms Divsion Manager

Anmeldt d. 21. februar 2022

Til helt sikkert anbefale. Der var dog lidt problemer med rengøringen, mangel på sæbe og teknikken på WC. Ellers helt fantastisk oplevelse og fantastisk personale.
Brunch er fantastisk og jeg er endda meget kritisk omkring det ellers men intet manglede. Skt Petri viser hvordan en morgenmad bør serveres.

Dato for ophold: februar 2022
1  Tak, PiaN169

Kære PiaN169,

Tusind tak fordi du deler med dig af din oplevelse. Vi er så glade at du var fornøjet med vores morgenmad og personalet.

Jeg beklager meget at høre om mangle på rengøring, da din oplevelse ikke reflekterer den standart vi ønsker for vores gæster. Vi har delt dine kommentarer med rette afdelingsleder for at sikre at dette ikke sker i fremtiden.

Vi håber at kunne byde dig hjertelig velkommen tilbage igen.