244 US$
Book nu, betal under opholdet
229 US$
Priceline
244 US$
Hotels.com229 US$
Travelocity229 US$
Destinia.com364 US$
Anmeldt d. 7. marts 2022

Helt fantastisk oplevelse. Alt var i tip top, høj kvalitet, imødekommende personale på både hotel og restaurant. Utroligt lækkert mad på Dada. Det er helt sikkert et besøg værd. Vi kommer ihvertfald igen.

Dato for ophold: marts 2022
1  Tak, pernullepus
Ida Öman, Guest Services / Front Office hos Skt Petri, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 17. marts 2022

Kære Pernullepus,

Tusind tak for at tage dig dit at fortælle om dit ophold her på Tripadvisor. Det glæder os at læse de nød opholdet på SKT. PETRI og vi er taknemlige for de fine ord om vores personale og vores restaurant Dada.

Vi ser yderst frem til at byde dem velkommen tilbage til SKT. PETRI, forhåbentlig snart!

Rooms Division Manager

Anmeldt d. 22. februar 2022 fra mobile enheder

Fantastisk beliggenhed centralt i København.
Morgenmaden var lækker og udvalget stort. Dog kneb det personalet at følge med og f fyldt op.
Værelset var fint. Vi boede på værelse 636, som har stor altan. Det går dog udover m2 i værelset, så der hverken var fundet plads til skrivebord eller en stol at sidde i. Indretningen er lækker at se på, og sengen er intet mindre en fantastisk. Det er sjældent man kan lægge sig i en hotelseng, hvor madressen og puden er dejlig blød og hvor sengetøjet ikke er stiv og har en duft af industrivask, men til gengæld føler dejlig blødt.
Fantastisk personale som stod klar ved ankomst med smil og en hjælpende hånd til bagagen.

Værelsestip: Personale er behjælpelig med tip til p-hus
Tak, Betinaovergaard
Ida Öman, Guest Services / Front Office hos Skt Petri, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 4. marts 2022

Kære Betinaovergaard,

Tusind tak for den flotte anmeldelse her på TripAdvisor. Grundet den gamle bygning der tidligere var et varehus, så ser vores værelser lidt forskellige ud. Nogle få værelser er lille i størrelsen hvor der ikke findes plads til skrivebord. Der hvor skrivebord er vigtig for vores gæster, så vil vores reception sagtens være behjælplige med at finde et andet værelse hvor det ønskes.

Vi håber at kunne byde dig hjertelig velkommen tilbage til SKT. PETRI igen.

Rooms Divsion Manager

Anmeldt d. 21. februar 2022

Til helt sikkert anbefale. Der var dog lidt problemer med rengøringen, mangel på sæbe og teknikken på WC. Ellers helt fantastisk oplevelse og fantastisk personale.
Brunch er fantastisk og jeg er endda meget kritisk omkring det ellers men intet manglede. Skt Petri viser hvordan en morgenmad bør serveres.

1  Tak, PiaN169

Kære PiaN169,

Tusind tak fordi du deler med dig af din oplevelse. Vi er så glade at du var fornøjet med vores morgenmad og personalet.

Jeg beklager meget at høre om mangle på rengøring, da din oplevelse ikke reflekterer den standart vi ønsker for vores gæster. Vi har delt dine kommentarer med rette afdelingsleder for at sikre at dette ikke sker i fremtiden.

Vi håber at kunne byde dig hjertelig velkommen tilbage igen.

Rooms Division Manager

Anmeldt d. 7. februar 2022

Super lækkert hotel og god service. Men morgenmaden var mangelfuld. Der var ikke fyldt op. Er sikker på at det havde været lækkert hvis alt var fyldt op. Men det var noget skuffende da vi var der. Ellers ikke noget at sætte på hotellet

• Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
1  Tak, Sebastian B
Sebastiaan van Kraaij, Guest Services / Front Office hos Skt Petri, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 7. februar 2022

Kære sebbbb2022

Tusind tak fordi du har taget dig tid til at skrive om dit ophold. Vores gæsters tilbagemelding betyder meget for os og det glæder mig, at du har haft et godt ophold på SKT. PETRI.

Vi er opmærksomme på nævnte angående opfyldning af morgenmadsbuffetten. Jeg har viderebragt din feedback til vores Breakfast & Conference Manager. Vi beklager ulejligheden mange gange.

Vi byder varmt velkommen tilbage til SKT. PETRI.

Med venlig hilsen

Sebastiaan van Kraaij
Duty Manager
SKT. PETRI

Anmeldt d. 6. februar 2022 fra mobile enheder

Fantastisk hotel med perfekt beliggenhed. Vi havde en deal, hvor der var aftensmad på restaurant Dada med i prisen, og det var også fremragende. Super venligt personale, og baren er også værd at besøge til en drink. Største plus er de gode værelser, og også morgenmaden skal fremhæves. Den er fantastisk.

1  Tak, Omegamand

Kære Omegamand

Tusind tak for din feedback og for at have taget dig tid til at fortælle om dit ophold.
Det glæder os at læse dine rosende ord.

Jeg håber snart at kunne byde dig velkommen tilbage til SKT. PETRI.

De bedste hilsner

Sebastiaan van Kraaij