3 personer kigger på dette hotel
205 $
Book nu, betal under opholdet
197 $
Trip.com
205 $
185 $
Hotels.com197 $
Travelocity197 $
Orbitz.com197 $
Anmeldt d. 29. november 2020

Et hotel med meget venlige, nærværende og professionelle medarbejdere, som gør hvad de kan for, at man skal føle sig velkommen og godt behandlet. Dejligt, rent og smagfuldt indrettet værelse. Gode senge og dyner og ikke gener fra larm udefra. Og til morgenmad har hotellet virkelig den lækreste morgenbuffet!
Kan klart anbefale dette hotel, hvis man vil have et skønt ophold!

• Rejsetype: Rejste med venner
Tak, tabita12345
Sebastiaan van Kraaij, Guest Services / Front Office hos Skt Petri, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 30. november 2020

Kære tabita12345

Det glæder os at læse dine rosende ord.

Vi håber snart at kunne byde dig velkommen tilbage til SKT. PETRI.

De bedste hilsner

Anmeldt d. 26. november 2020

Bor tit på skr. Petri i København. jeg ved der altid er god service. Jeg kan varmt anbefale hotellet til forretningsrejsende og familier. Hotellet ligger centralt i København, så hvis man har lyst til at se sig omkring eller finde en god restaurant, er det lige om hjørnet.

• Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, mjK5429XL
Sebastiaan van Kraaij, Guest Services / Front Office hos Skt Petri, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 26. november 2020

Kære mjK5429XL

Tusind tak for din feedback og for at have taget dig tid til at fortælle om dit ophold. Det glæder os at læse dine rosende ord.

Vi håber snart at kunne byde dig velkommen tilbage til SKT. PETRI.

De bedste hilsner

Anmeldt d. 9. november 2020

Udmærket 3,5 stjernes hotel. dejlig central placering hvis man ikke er i bil. Gennemsnitlig morgenmad.
Markedsføres som designhotel og som vinder af "Bedste hotel i Norden" hvilket begge dele er en overdrivelse.

Tak, 755larss
Sebastiaan van Kraaij, Guest Services / Front Office hos Skt Petri, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 13. november 2020

Kære 755larss

Tusind tak fordi du har taget dig tid til at skrive om dit ophold hos os på SKT. PETRI.
Desværre ser det ikke ud til, at dit ophold hos os var på top og det beklager vi. Er der måske nogen feedback jeg kan dele med mine kollegaer således at vi kan forbedres på de nævnte områder, så er vi meget taknemlige. Du er velkommen til at skrive eller ringe til os.

Vi håber på at kunne byde dig varmt velkommen tilbage til SKT. PETRI også i fremtiden.

Anmeldt d. 31. oktober 2020 fra mobile enheder

Skt. Petri er et vidunderligt hotel, med de sødeste medarbejdere, højt serviceniveau, hyggelige værelser og byens bedste Negroni. Man føler sig velkommen og personalet formår at gøre hotellet til et rart sted at opholde sig. Fin og varieret morgenmadsbuffet med mulighed for specielle ønsker. En god oplevelse at bo på Skt. Petri.

Dato for ophold: oktober 2020
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, thomgra
Sebastiaan van Kraaij, Guest Services / Front Office hos Skt Petri, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 1. november 2020

Kære thomgra

Tusind tak fordi du tog dig tid til at skrive om dit ophold på SKT. PETRI.

Vi sætter pris på din positive tilbagemelding om vores hotel og vores medarbejdere. Jeg har delt dine fine ord med mine kollegaer.

Vi ser frem til at kunne byde dig velkommen tilbage på SKT. PETRI i fremtiden.

Anmeldt d. 13. oktober 2020

Dette hotel kan klart anbefales nyder det hver gang personale er imødekomne lobbyen er tiltalende værelserne er lige i skabet ingen larm kan høres fra gade og naboer, morgenmaden nydes fra en hyggelig atmosfære

Dato for ophold: oktober 2020
Tak, borglund5372
Sebastiaan van Kraaij, Guest Services / Front Office hos Skt Petri, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 16. oktober 2020

Kære borglund5372

Tusind tak for din anmeldelse. Vi er glade for at høre, at du har haft et godt ophold hos os på SKT. PETRI og du anbefaler hotellet til andre rundom verden.

Vi byder varmt velkommen tilbage til SKT. PETRI.