Gratis afbestilling indtil d. 29/07
211 $
168 $
Hotels.com
Besparelsesbesked! 36 % under den gennemsnitlige pris

Prisen, som du fandt, er 36 % lavere end dette hotels gennemsnitspris på 261 $ pr. overnatning.

Tivoli Hotel(København)
187 $
167 $
Hotels.com
  • Pool
Besparelsesbesked! 13 % under den gennemsnitlige pris

Prisen, som du fandt, er 13 % lavere end dette hotels gennemsnitspris på 192 $ pr. overnatning.

CopenHagen Island(København)
Gratis afbestilling indtil d. 28/07
274 $
161 $
Besparelsesbesked! 21 % under den gennemsnitlige pris

Prisen, som du fandt, er 21 % lavere end dette hotels gennemsnitspris på 203 $ pr. overnatning.

Hotel Kong Arthur(København)
332 $
263 $
172 $
Besparelsesbesked! 20 % under den gennemsnitlige pris

Prisen, som du fandt, er 20 % lavere end dette hotels gennemsnitspris på 214 $ pr. overnatning.

186 $
179 $
  • Roomservice
Besparelsesbesked! 15 % under den gennemsnitlige pris

Prisen, som du fandt, er 15 % lavere end dette hotels gennemsnitspris på 211 $ pr. overnatning.

124 $
  • Bar/lounge
Besparelsesbesked! 26 % under den gennemsnitlige pris

Prisen, som du fandt, er 26 % lavere end dette hotels gennemsnitspris på 167 $ pr. overnatning.

Hotel Sct. Thomas(København)(Meget for pengene!)
130 $
124 $
  • Morgenmad inkluderet
  • Gratis internet
Besparelsesbesked! 17 % under den gennemsnitlige pris

Prisen, som du fandt, er 17 % lavere end dette hotels gennemsnitspris på 150 $ pr. overnatning.

66 Guldsmeden - Guldsmeden Hotels(København)(Meget for pengene!)
140 $
132 $
Official Site
Besparelsesbesked! 12 % under den gennemsnitlige pris

Prisen, som du fandt, er 12 % lavere end dette hotels gennemsnitspris på 150 $ pr. overnatning.

Generator Copenhagen(København)(Meget for pengene!)
140 $
132 $
Orbitz.com
Anmeldt for 6. december 2017

Super centralt beliggenhed i KBH. Skønne værelser, hvor alt er rent. Hyggelig indretning af såvel værelser som fællesarealer. Og meget flot udbud af morgenmadsprodukter, visuelt flot anrettet. God kaffe.

• Overnattede: december 2017, rejste i forbindelse med forretninger
Tak, larssM1650CN
Sebastiaan_FvK, Guest Relations Coordn hos SKT. PETRI, svarede på denne anmeldelseSvarede 12. december 2017

Kære larssM1650CN

Tusind tak for din feedback og for at have taget dig tid til at fortælle om dit ophold.

Anmeldt for 20. november 2017

Fantastisk hotel med super flot inventar... så flot alt det nye der er lavet på hotellet. Dejlig morgenmad med alt. Kan varmt anbefale dette hotel. Super god betjening. Værelserne er dejlig og ikke mindst deres senge. Hotellet er mit favorit hotel i KBH:......... fåes ikke bedre.

• Overnattede: november 2017, rejste i forbindelse med forretninger
Tak, lottel142
Sebastiaan_FvK, Guest Relations Coordinator hos SKT. PETRI, svarede på denne anmeldelseSvarede 22. november 2017

Kære lottel142

Anmeldt for 9. november 2017

Ligger super centralt i byen og lækkert hotel med super gode senge dejlig stille værelse med rigtig københavner udsigt ville bestille igen næste gang turen går til København med min kone når vi skal have børne fri

• Overnattede: november 2017, rejste som par
Tak, V3302XSdann
Sebastiaan_FvK, Guest Relations Coordinator hos SKT. PETRI, svarede på denne anmeldelseSvarede 18. november 2017

Kære V3302XSdann

Anmeldt for 8. november 2017

Flot, meget rent både værelser og restauranten. God service med mulighed for mad til kl. 22. Og fantastisk flot morgenmad. Stort udvalg af alt.
Kunne godt ønske bruserum I stedet for badekar - ophæng til burger er midt badekar, hvilket betyder megen vand ud på gulvet. Lav bruseslangen lidt længere, så kan den sættes op for enden af badekarret. Lidt tør luft - men dejlig indretning med gode senge. Kommer gerne igen.

Værelsestip: Få ud til gaden, så et vindue kan åbnes grundet den tørre luft.
  • Overnattede: november 2017, rejste som par
Tak, Kirsten1415

Kære Kirsten1415

Tusind tak fordi du har taget dig tid til at skrive din feedback på TripAdvisor.

Vi er opmærksomme på nævnte angående bruseslangen.

Vi byder varmt velkommen tilbage til SKT. PETRI

Med venlig hilsen,

Anmeldt for 30. oktober 2017

Et skønt hotel, hvor du kan slappe af og nyde opholdet. Personalet er serviceminded og er klar til at være der, hvis du har brug for det. Desuden er beliggenheden helt ideel - tæt på det hele. Et meget anbefalelsesværdigt hotel.

• Overnattede: oktober 2017, rejste som par
Tak, kjeldl2016
Sebastiaan_FvK, Guest Relations Coordinator hos SKT. PETRI, svarede på denne anmeldelseSvarede 5. november 2017

Kære kjeldl2016

Tusind tak fordi din feedback. Vores gæsters tilbagemelding betyder meget for os og det glæder mig, at du har haft et godt ophold på SKT. PETRI.

Vi byder varmt velkommen tilbage til SKT. PETRI

Med venlig hilsen