“Central beliggenhed”

Bedste priser for -
Indtjekning dd/mm/åååå Udtjekning dd/mm/åååå
Priser er for 1 værelse til 2 personer
Vis priser
Sammenlign de bedste priser fra de mest populære rejsewebsites
og 10 websites mere!
Skt. Petri
Vurderet som nr. 9 ud af 118 hoteller i København
Anmeldt 6. december 2017

Super centralt beliggenhed i KBH. Skønne værelser, hvor alt er rent. Hyggelig indretning af såvel værelser som fællesarealer. Og meget flot udbud af morgenmadsprodukter, visuelt flot anrettet. God kaffe.

• Overnattede: December 2017, rejste i forbindelse med forretninger
Tak, larssM1650CN
Sebastiaan_FvK, Guest Relations Coordn hos Skt. Petri, svarede på denne anmeldelseSvarede 12. december 2017

Kære larssM1650CN

Tusind tak for din feedback og for at have taget dig tid til at fortælle om dit ophold.

Anmeldt 20. november 2017

Fantastisk hotel med super flot inventar... så flot alt det nye der er lavet på hotellet. Dejlig morgenmad med alt. Kan varmt anbefale dette hotel. Super god betjening. Værelserne er dejlig og ikke mindst deres senge. Hotellet er mit favorit hotel i KBH:......... fåes ikke bedre.

• Overnattede: November 2017, rejste i forbindelse med forretninger
Tak, lottel142
Sebastiaan_FvK, Guest Relations Coordinator hos Skt. Petri, svarede på denne anmeldelseSvarede 22. november 2017

Kære lottel142

Anmeldt 9. november 2017

Ligger super centralt i byen og lækkert hotel med super gode senge dejlig stille værelse med rigtig københavner udsigt ville bestille igen næste gang turen går til København med min kone når vi skal have børne fri

• Overnattede: November 2017, rejste som par
Tak, V3302XSdann
Sebastiaan_FvK, Guest Relations Coordinator hos Skt. Petri, svarede på denne anmeldelseSvarede 18. november 2017

Kære V3302XSdann

Anmeldt 8. november 2017

Flot, meget rent både værelser og restauranten. God service med mulighed for mad til kl. 22. Og fantastisk flot morgenmad. Stort udvalg af alt.
Kunne godt ønske bruserum I stedet for badekar - ophæng til burger er midt badekar, hvilket betyder megen vand ud på gulvet. Lav bruseslangen lidt længere, så kan den sættes op for enden af badekarret. Lidt tør luft - men dejlig indretning med gode senge. Kommer gerne igen.

Værelsestip: Få ud til gaden, så et vindue kan åbnes grundet den tørre luft.
Vis flere værelsestip
  • Overnattede: November 2017, rejste som par
Tak, Kirsten1415

Kære Kirsten1415

Tusind tak fordi du har taget dig tid til at skrive din feedback på TripAdvisor.

Vi er opmærksomme på nævnte angående bruseslangen.

Vi byder varmt velkommen tilbage til SKT. PETRI

Med venlig hilsen,

Anmeldt 30. oktober 2017

Et skønt hotel, hvor du kan slappe af og nyde opholdet. Personalet er serviceminded og er klar til at være der, hvis du har brug for det. Desuden er beliggenheden helt ideel - tæt på det hele. Et meget anbefalelsesværdigt hotel.

• Overnattede: Oktober 2017, rejste som par
Tak, kjeldl2016
Sebastiaan_FvK, Guest Relations Coordinator hos Skt. Petri, svarede på denne anmeldelseSvarede 5. november 2017

Kære kjeldl2016

Tusind tak fordi din feedback. Vores gæsters tilbagemelding betyder meget for os og det glæder mig, at du har haft et godt ophold på SKT. PETRI.

Vi byder varmt velkommen tilbage til SKT. PETRI

Med venlig hilsen

SKT. PETRI

Hoteller, som du muligvis også vil synes om...
Rejsende så også på disse hoteller i København
Det indre Vesterbro
Hotel Kong Arthur
Nr. 10 af 118 i København
2.024 anmeldelser
Vis priser

Har du været i Skt. Petri? Fortæl om dine oplevelser!

Supplerende oplysninger om Skt. Petri

Adresse: Krystalgade 22, København 1172, Danmark
Telefonnummer:
Beliggenhed: Danmark > Sjælland > København > Indre By
Faciliteter:
Bar/lounge Forretningscenter med internetadgang Fitnesscenter Gratis højhastighedsinternet (WiFi) Kæledyr tilladt (hunde-/dyrevenligt sted) Restaurant Roomservice Suiter Kørestolsadgang
Hotelstil:
Nr. 7 luksushotel i København
Nr. 30 forretningshotel i København
Prisområde: 1.053 kr.-2.884 kr. (Baseret på gennemsnitspriser for et standardværelse)
Hotelklasse:4,5 stjerner — Skt. Petri 4.5*
Antal værelser: 288
Reservationsmuligheder:
TripAdvisor er stolte af at være samarbejdspartner med Hotels.com, Stena Line Travel Group AB, Expedia, TripOnline SA og 5viajes2012 S.L., så du med ro i sindet kan reservere på Skt. Petri. Vi hjælper millioner af rejsende hver måned med at finde det perfekte hotel til både ferier og forretningsrejser og altid med de bedste rabatter og særtilbud.
Også kendt som:
1st Hotel Skt Petri
Skt Petri Hotel
Skt Petri Copenhagen

Er dette din TripAdvisor-registrering?