SKT. PETRI
AC Hotel by Marriott Bella Sky Copenhagen(København)(Meget for pengene!)
170 $
152 $
  • Roomservice
Besparelsesbesked! 10 % under den gennemsnitlige pris

Prisen, som du fandt, er 10 % lavere end dette hotels gennemsnitspris på 169 $ pr. overnatning.

Tivoli Hotel(København)
175 $
  • Pool
Besparelsesbesked! 11 % under den gennemsnitlige pris

Prisen, som du fandt, er 11 % lavere end dette hotels gennemsnitspris på 196 $ pr. overnatning.

113 $
101 $
  • Gratis wi-fi
Hotel Sct. Thomas(København)(Meget for pengene!)
124 $
  • Morgenmad inkluderet
  • Gratis internet
Besparelsesbesked! 12 % under den gennemsnitlige pris

Prisen, som du fandt, er 12 % lavere end dette hotels gennemsnitspris på 141 $ pr. overnatning.

Hotel Kong Arthur(København)
215 $
168 $
Besparelsesbesked! 17 % under den gennemsnitlige pris

Prisen, som du fandt, er 17 % lavere end dette hotels gennemsnitspris på 203 $ pr. overnatning.

CopenHagen Island(København)
286 $
170 $
147 $
186 $
167 $
Besparelsesbesked! 37 % under den gennemsnitlige pris

Prisen, som du fandt, er 37 % lavere end dette hotels gennemsnitspris på 267 $ pr. overnatning.

Generator Copenhagen(København)(Meget for pengene!)
102 $
Orbitz.com
139 $
Anmeldt for 20. november 2017

Fantastisk hotel med super flot inventar... så flot alt det nye der er lavet på hotellet. Dejlig morgenmad med alt. Kan varmt anbefale dette hotel. Super god betjening. Værelserne er dejlig og ikke mindst deres senge. Hotellet er mit favorit hotel i KBH:......... fåes ikke bedre.

• Overnattede: november 2017, rejste i forbindelse med forretninger
Tak, lottel142
Sebastiaan_FvK, Guest Relations Coordinator hos SKT. PETRI, svarede på denne anmeldelseSvarede 22. november 2017

Kære lottel142

Tusind tak for din feedback og for at have taget dig tid til at fortælle om dit ophold.
Det glæder os at læse dine rosende ord.

Jeg håber snart at kunne byde dig velkommen tilbage til SKT. PETRI.

De bedste hilsner

Anmeldt for 9. november 2017

Ligger super centralt i byen og lækkert hotel med super gode senge dejlig stille værelse med rigtig københavner udsigt ville bestille igen næste gang turen går til København med min kone når vi skal have børne fri

• Overnattede: november 2017, rejste som par
Tak, V3302XSdann
Sebastiaan_FvK, Guest Relations Coordinator hos SKT. PETRI, svarede på denne anmeldelseSvarede 18. november 2017

Kære V3302XSdann

Det glæder os at læse dine rosende ord.

Jeg håber snart at kunne byde dig velkommen tilbage til SKT. PETRI.

De bedste hilsner

Anmeldt for 8. november 2017

Flot, meget rent både værelser og restauranten. God service med mulighed for mad til kl. 22. Og fantastisk flot morgenmad. Stort udvalg af alt.
Kunne godt ønske bruserum I stedet for badekar - ophæng til burger er midt badekar, hvilket betyder megen vand ud på gulvet. Lav bruseslangen lidt længere, så kan den sættes op for enden af badekarret. Lidt tør luft - men dejlig indretning med gode senge. Kommer gerne igen.

Værelsestip: Få ud til gaden, så et vindue kan åbnes grundet den tørre luft.
  • Overnattede: november 2017, rejste som par
Tak, Kirsten1415

Kære Kirsten1415

Tusind tak fordi du har taget dig tid til at skrive din feedback på TripAdvisor.

Vi er opmærksomme på nævnte angående bruseslangen.

Vi byder varmt velkommen tilbage til SKT. PETRI

Med venlig hilsen,

Anmeldt for 30. oktober 2017

Et skønt hotel, hvor du kan slappe af og nyde opholdet. Personalet er serviceminded og er klar til at være der, hvis du har brug for det. Desuden er beliggenheden helt ideel - tæt på det hele. Et meget anbefalelsesværdigt hotel.

• Overnattede: oktober 2017, rejste som par
Tak, kjeldl2016
Sebastiaan_FvK, Guest Relations Coordinator hos SKT. PETRI, svarede på denne anmeldelseSvarede 5. november 2017

Kære kjeldl2016

Tusind tak fordi din feedback. Vores gæsters tilbagemelding betyder meget for os og det glæder mig, at du har haft et godt ophold på SKT. PETRI.

Vi byder varmt velkommen tilbage til SKT. PETRI

Med venlig hilsen

Anmeldt for 3. oktober 2017 fra mobile enheder

Prøvede for første gang at overnatte på Skt. Petri - Det gør jeg så ALDRIG igen.
Jeg kan på ingen måde anbefale at overnatte på dette hotel
Godt råd: find jer et andet hotel og stol ikke for meget på de “rosenrøde” anmeldelser, (det skulle jeg heller ikke have gjort....)

Overnattede: september 2017, rejste som par
1  Tak, Soerenwn
Sebastiaan_FvK, Guest Relations Coordinator hos SKT. PETRI, svarede på denne anmeldelseSvarede 7. oktober 2017

Kære Soerenwn

Mange tak for din feedback og tak fordi I valget at bo på Hotel Skt Petri.

Jeg er meget ked af at høre, om jeres ophold og den oplevelse I har haft på hotellet.
Vi arbejder konstant på at opretholde et højt service niveau og jeg ked af at høre, at vi bestemt ikke levede op til det denne gang.

Jeg har viderebragt dine kommentarer til ledergruppen og har fået at vide, at vores Hotel Manager allerede har haft kontakt med dig.

Med venlig hilsen