4 personer kigger på dette hotel
Expedia.com156 $
Priceline156 $
travelup.com187 $
Anmeldt d. 12. august 2021

Helt igennem er perfekt oplevelse. Lige fra den super venlige kundeservice i forbindelse med hjælp til bestilling af det helt rigtige værelse til os, til det mest imødekommende personale på hele hotellet. Alle uden undtagelse.
Har boet på mange hoteller i København, men intet kan måle sig med denne beliggenhed. Midt i centrum. Kan kun anbefale dette hotel og det er absolut ikke sidste gang vi bor der.

Tak, fep988
Anmeldt d. 10. august 2021

Der er styr på tingene og sødt personale. Udemærkede værelser og behagelige senge. Fin og tilpas morgenmad. God renlighed. Ligger meget centralt til alle oplevelser. Tæt på parkeringsmuligheder. Et sted som vi anbefaler til venner og bekendte.

• Rejsetype: Rejste med venner
Tak, H6496CZlc
Anmeldt d. 8. august 2021

morgenmadsbuffet er en total kaos at komme igennem, buffet er forkert designet/indrettet til at kunne håndter mange kunder på en gang, folk står kø-kø-kø-kø-kø. det minder om Tokyo hovedbanegård i myldertid

Tak, bfa2021
Anmeldt d. 8. august 2021

Fanastisk servicemindet og smilende personale og tilmed er det en fantastisk beliggenhed. Dejligt morgenmad og en terrasse, hvor man kunne sidde og i stage denne.
Desværre blev idyllen spoleret af ekstrem højt musik fra anlægget overfor og som varede til flere timer efter midnat.

Tak, bensonlive
Anmeldt d. 8. august 2021

Serviceminded personale, god beliggenhed lige ud til metro, tæt på Tivoli og Strøget.
Morgenmad ok, uden at være prangende.
Enkelte ting på værelset var ikke ok ved indtjekning, blev klaret i receptionen.

Tak, nyvc2jcvg8