153 $
Priceline158 $
CheapTickets148 $
travelup.com187 $
Anmeldt d. 8. august 2021

Fanastisk servicemindet og smilende personale og tilmed er det en fantastisk beliggenhed. Dejligt morgenmad og en terrasse, hvor man kunne sidde og i stage denne.
Desværre blev idyllen spoleret af ekstrem højt musik fra anlægget overfor og som varede til flere timer efter midnat.

Tak, bensonlive
Anmeldt d. 8. august 2021

Serviceminded personale, god beliggenhed lige ud til metro, tæt på Tivoli og Strøget.
Morgenmad ok, uden at være prangende.
Enkelte ting på værelset var ikke ok ved indtjekning, blev klaret i receptionen.

Tak, nyvc2jcvg8
Anmeldt d. 5. august 2021

Skønt og ren hotel, men super fine værelser. Eneste minus var morgenmaden, der har hotellet vist glemt, at der stadig findes corona, så vi droppede morgenmaden i 2 dage.
Men pæne og rene værelser og super sødt personale alle steder.
Vi kommer gerne igen

Tak, Milla2084
Anmeldt d. 4. august 2021

Enormt centralt placeret lige ud til Rådhuspladsen. God morgenmad med stort udvalg. Fin service og meget venlig og imødekommende personale. Gode senge. Rent og pænt hotel, hvor alt levede op til forventningerne.

Tak, LoneK770
Anmeldt d. 2. august 2021

Meget fint Hotel til prisen vi havde bestilt 2 overnatninger .vi havde bestilt med billetter til Tivoli med mad incl . placering i forhold til Tivoli er helt perfekt et par 100 meter og du er i Tivoli .

Dato for ophold: juli 2021
Tak, anettejustterkelsen