Anmeldt d. 20. januar 2020

Fremragende hotel. Hotellet ligger dejlig centralt
Godt værelse, selvom vi boede lige ud til gaden, var
det begrænset, hvor meget larm der var.
Meget venligt personale.
Dog var "kaffemaskinen" i morgenmadsrestauranten noget langsom.

Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med hotellet
Tak, lissis4440
Jakob E, Manager hos The Square Copenhagen, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 21. januar 2020

Kære lissis4440
Tak for din anmeldelse.
Jeg er glad for at I har nydt jeres ophold hos os, og jeg håber at vi får fornøjelsen af at byde dig velkommen en anden gang.
Tak for din feedback omkring kaffemaskine, som vi følger op på.
Helle Salling Røber
Bookingchef

Anmeldt d. 19. januar 2020 fra mobile enheder

En enkelt overnatning i hjertet af København i gåafstand til nærmest alt.
Flot hotel med lækker lounge øverst oppe. Det kan anbefales
Desværre var vores værelse lige over en asiatisk restaurant så værelset lugtede af karry. Det kunne gøres bedre!
Vælg ikke værelser på 1. Etage hvis I vil undgå det.

Tak, mikkel666

Kære mikkel666
Tak for din anmeldelse.
Jeg er glad for at du har nydt dit ophold hos os.
Tak for din feedback omkring dit værelse, som vi tager action på.
Såfremt du besøger os igen, er du meget velkommen til at ligge et ønske ind på beliggenheden af værelset, hvorefter vi vil gøre vores yderste for at imødekomme dette ønske.
Helle Salling Røber
Bookingchef

Anmeldt d. 17. januar 2020

Vi havde en enkelt overnatning og alt fra omgivelser, personale, indretning og mad spillede bare. Det var hyggeligt.
Det kan klart anbefales.
Det eneste der mangler, det er tempur madrasser. Det ville være en super fed detalje.

Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med hotellet
Tak, tjde552jre
Jakob E, General Manager hos The Square Copenhagen, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 20. januar 2020

Kære tjde552jre
Tak for din anmeldelse, både her og vores spørgeskema.
Jeg er glad for at du har nydt dit ophold hos os.
Vi er i en proces med at få testet nogle nye madrasser af, temput bliver det nok ikke, men måske du vil syntes at det er lige så godt, når du besøger os næste gang.
Vi håber på at få fornøjelsen af at byde dig velkommen en anden gang.

Anmeldt d. 12. januar 2020

Et super hotel med så venligt personale som gav en dejlig varm velkomst! Perfekt beliggenhed! Tæt til alt jeg havde brug for! Hyggelig stemning i loungen. Store flotte, og rene værelser! Det er bestemt ikke sidste gang jeg besøger dette hotel!

Tak, Martapio86
Jakob E, General Manager hos The Square Copenhagen, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 14. januar 2020

Kære Martapio86
Tak for din anmeldelse.

Vi er meget glade for at vide, du har haft et godt ophold her hos os, og vi vil glæde os til at byde dig velkommen tilbage en anden gang.

Med venlig hilsen,

Anmeldt d. 4. januar 2020 fra mobile enheder

Lækkert hotel med meget imødekommende og venligt personale - 5 stjerner til dem :-)
Brug personalet - de gør det godt for jer.
Morgenmads serveringen var meget crowdy og ulogisk bygget op.
Fine og rene værelser.

Tak, 867winnief
Jakob E, General Manager hos The Square Copenhagen, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 7. januar 2020

Kære 867winnief
Tak for din anmeldelse.

Vi er meget glade for at vide, du har haft et godt ophold her hos os og vi håber på, vi kan få lov til at byde dig velkommen tilbage en anden gang.

Med venlig hilsen,