Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises Tripadvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Sådan påvirker betalinger til os rækkefølgen af priser, der vises. Værelsestyperne kan variere.
Hoteller i nærheden
Anmeldelser (1.689)
Filtrer anmeldelser
1.689 resultater
Medlemsvurdering
282
630
451
219
107
Type rejsende
Tidspunkt på året
SprogAlle sprog
Flere sprog
Medlemsvurdering
282
630
451
219
107
Se, hvad de rejsende siger:
Valgte filtre
Filtre
Opdaterer listen...
10-15 af 1.689 anmeldelser
Anmeldt d. 28. juni 2020

Dato for ophold: juni 2020
    • Værdi
    • Sted
    • Søvnkvalitet
    • Værelser
    • Renlighed
    • Service
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med ScandicHotels.com
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en rejsende og ikke af TripAdvisor LLC eller dennes partnere.
SupervisorSydhavnen, Frontdesk Shiftleader hos Scandic Sydhavnen, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 28. juni 2020

Indberet svar som upassende
Svaret er repræsentanten for ledelsens subjektive holdning og ikke holdningen hos TripAdvisor LLC eller dennes partnere.
Anmeldt d. 19. juni 2020

Jeg havde været til et møde og var ved en fejl kommet til at tage en anden møde deltagers pengepung, idet den lignede min 100%. Da jeg opdager dette kontakter jeg receptionisten og beder ham kontakte gæsten, som bor på hotellet. Det nægter han at gøre, fordi han "ikke må oplyse om personen bor på hotellet" ?? Jeg forklarer igen situationen og understreger at han intet behøver at oplyse til mig bare sikrer at min samarbejdspartner fra mødet, får sin pung. Det nægter han! Et sted med så dårlig en serviceville jeg aldrig nogensinde støtte!

Dato for ophold: juni 2020
  • Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
    • Service
Tak, Jacob Hasle N
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
SupervisorSydhavnen, Public Relations Manager hos Scandic Sydhavnen, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 20. juni 2020
Google Oversæt

Dear Mr. Jacob

Thank you for taking the time to give the hotel a review and the comments.

I hope you will visit us again another time or stay at the hotel.

Kind regards
Robin, Frontdesk shiftleader

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt d. 16. juni 2020

Jeg har lige haft en overnatning på Sydhavnen. Først var der ingen fjernbetjening på værelset. Da den var tilvejebragt var der ingen strøm tilbage på batteriet. Middagen var en wienerschnitzel, der var stegt død, og nogle af de brasede kartofler var rå. Til gengæld skulle jeg vente over 45 minutter på den, måske det var fordi tjeneren 3 gange skulle høre hvad det egentligt var jeg havde bestilt. Det eneste opløftende var betjeningen i receptionen, der var sød og imødekommende, og der er air con på værelset. - for øvrigt så knirkede min seng helt desperat.

Dato for ophold: juni 2020
  • Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
    • Søvnkvalitet
    • Værelser
    • Service
Tak, 892rasmust
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
SupervisorSydhavnen, Shiftleader hos Scandic Sydhavnen, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 17. juni 2020

Kære Rasmus.

Tak for din tid og bedømmelse af hotellet. Det sætter vi stor pris på.

Jeg beklager mange gange, at du har ventet i lang tid i forbindelse med bestilling af din aftensmad og at din ret ikke var god. Derudover er jeg selvføgelig ked af at høre at du ikke henvendte dig til en af vores tjener, så vi kunne sørge for du fik en ny ret.

Jeg er glad for at høre, du synes betjeningen i recpetionen var god, og at vores receptionist var sød og imødekommnede. Det betyder meget for os.

Jeg håber du har lyst til at besøge os igen en anden gang, så vi kan vise dig hvor gode vi er til at lave mad.

Med venlig hilsen.
Louise, Frontdesk shiftleader.

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt d. 26. maj 2020

Dato for ophold: maj 2020
    • Værdi
    • Sted
    • Søvnkvalitet
    • Værelser
    • Renlighed
    • Service
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med ScandicHotels.com
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en rejsende og ikke af TripAdvisor LLC eller dennes partnere.
SupervisorSydhavnen, Public Relations Manager hos Scandic Sydhavnen, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 27. maj 2020

Indberet svar som upassende
Svaret er repræsentanten for ledelsens subjektive holdning og ikke holdningen hos TripAdvisor LLC eller dennes partnere.
Anmeldt d. 4. maj 2020

Min kæreste og vores nyfødte datter havde booket et værelse for weekenden hos Scandic Sydhavn. Grundet den verserende COVID-19 virus, så mente vi, at det var at foretrække med hotel frem for at bo hos venner og bekendte. Dette viste sig desværre ikke at være tilfældet.

Værelse var fint, nydeligt og rent. Her levede det fint op til vores forventninger. Til gengæld så virkede termostaten på værelset ikke, hvilket medførte en minimums temperatur på 22 grader (målt med termometer på babyalarm), når den stod på det køligste. Dette bevirket selvfølgelig, at det var ulideligt at befinde sig på værelset og at vores datter var meget utilpas og græd højlydt.

Scandic's løsning var at komme op med en blæser, selvom hotellet var halvtomt og have en masse ledige værelser. Først da vi på eget initiativ krævet et nyt værelse, så kunne Jeg da selv lige komme ned i receptionen og hente nøglerne til et andet. Det andet værelse var placeret på samme etage og lige overfor det gamle, hvorfor vi frygtede at oplevelsen med varmen var det samme. Dette var desværre tilfældet, og Scandic's løsning denne gang var, at vi kunne have døren åben til altanen. Dette medførte tilgengæld larm fra gaden og træk på vores lille barn. Vi orkede midlertidigt ikke at flytte for 3.gang med en grædende baby, hvorfor det måtte være løsningen.

Ydermere så kunne receptionen ikke fortælle i hvilket tidsrum morgenmaden var tilgængeligt i - på trods af at jeg spurgte to forskellige receptionister. Tremmesengen som skulle være tilgængelig til baby var ikke at finde på værelset, hvilket vi blev varslet på forhånd, da vi fik nøglerne udleveret. Her ville det være at foretrække, at værelset var klargjort ved ankomst.

Morgenmaden var grundet COVID-19 pakket på forhånd, men var bestemt under det niveau som Scandic plejer at opretholde. Dette burde have afspejlet sig i prisen ved bookingen.

Dato for ophold: maj 2020
  • Rejsetype: Rejste med familie
    • Værdi
    • Sted
    • Søvnkvalitet
    • Værelser
    • Renlighed
    • Service
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med Scandic Hotels
Tak, Peter S
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
SupervisorSydhavnen, Shiftleader hos Scandic Sydhavnen, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 10. maj 2020

Kære Stuhr92.

Først og fremmest tak for din tid og bedømmelse af hotellet

Jeg beklager mange gange at jeres værelse har været alt for varmt. Vores tekniske chef blev dagen efter informereret, at vi desværre havde udfordringer med vores aircolling system og det er nu blevet reguleret korrekt.

Jeg er glad for at høre, at i informerede receptionen, at der var meget varmt på jeres værelse, således at vi kunne flytte jer til et andet værelse.
Vores receptionist flyttede jer til et større værelse med altan, som lå overfor jeres gamle værelse på samme etage, således at I ikke skulle flytte langt væk, når I havde en lille datter med.

Jeg er glad for at høre at jeres værelse levede op til jeres forventninger.

Jeg håber, vi får mulighed for at velkomme dig og din familie tilbage en anden gang til en bedre oplevelse.


Med venlig hilsen.
Louise, Frontdesk shiftleader

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Se flere anmeldelser