283 $
  • Bar/lounge
198 $
179 $
  • Roomservice
Annex Copenhagen(København)(Meget for pengene!)
206 $
  • Bar/lounge
Wakeup Copenhagen, Borgergade(København)(Meget for pengene!)
164 $
141 $
  • Gratis wi-fi
66 Guldsmeden - Guldsmeden Hotels(København)(Meget for pengene!)
137 $
129 $
Official Site
Besparelsesbesked! 12 % under den gennemsnitlige pris

Prisen, som du fandt, er 12 % lavere end dette hotels gennemsnitspris på 146 $ pr. overnatning.

189 $
167 $
Official Site
Tivoli Hotel(København)
259 $
221 $
  • Pool
Generator Copenhagen(København)(Meget for pengene!)
144 $
508 $
473 $
Anmeldt for 11. marts 2018

Bestilte en burger til værelset, fik en fantastisk burger lige som bestilt. God betjening og servicen i top - kort tid fra bestilling til udlevering.
Bestilte en special øl også, synd den serveres i alm. Glas

Overnattede: marts 2018, rejste i forbindelse med forretninger
1  Tak, clau0402
LineSydhavnen, Shift Leder hos Scandic Sydhavnen, svarede på denne anmeldelseSvarede 13. marts 2018

Kære clau0402.

Tak for din fine feedback. Vi er glade for at du fik en fantastisk burger serveret med god betjening.
Vi beklager at ølet ikke blev serveret i et andet glas men jeg håber at den smagede som den skal ligevæl.

Du er meget velkommen tilbage til os.

Anmeldt for 10. marts 2018

Virkeligt godt ophold - meget venligt personale - og generelt supergodt sted - stor imødekommenhed for særlige ønsker - vi er meget tilfredse og bruger helt sikkert hotellet igen næste gang - og flere gange.

• Overnattede: marts 2018, rejste med familie
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med ScandicHotels.com
Tak, jtylle

Kære jtylle.

Tak for din fantastiske anmeldelse.
Det lyder godt at i har haft et godt ophold hos os og kunne lide vores service.

Vi håber på at få byde jer velkomne igen.

Anmeldt for 6. marts 2018

Fint hotel, hvor især den game afdeling af hotellet er ved at være lidt slidt, men der er altid god betjening og fine forhold omkring hotellet og som sædvanlig god morgenmad, og så er der gratis parkering, så er et godt hotel hvis man kommer i bil til København.

Værelsestip: Gratis parkering, og få evt. værelse væk fra vejen, hvis man vi have vinduet åbnet.
  • Overnattede: februar 2018, rejste i forbindelse med forretninger
Tak, poolesen

Kære poolesen.

Tak for din fine anmeldelse. Vi er glade for at du kan lide vores service og morgenmad og håber på at du vil besøge os igen.

Anmeldt for 19. februar 2018

Alt var godt og Dejligt, dog kunne vi ikke få varmen til at fungere så det var svært at få varmen efter en lang gå tur. Morgen bordet lækkert bredt udvalg gid service dejlig med parkerings mulighed lige ved hotellet

• Overnattede: februar 2018, rejste som par
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med Scandic Hotels
Tak, Nakskovit
LineSydhavnen, Shift Leader hos Scandic Sydhavnen, svarede på denne anmeldelseSvarede 20. februar 2018

Kære Nakskovit.

Tak for din fantastiske anmeldelse. Vi er glade for at du kunne lide vores hotel men beklager at varmen ikke virkede godt. I disse tilfælde skal du kontakte receptionen så prøver vi at finde en løsning.

Vi håber du vil besøge os igen.

Anmeldt for 7. februar 2018 fra mobile enheder

Hotellet kan hjertelig anbefales hvis man skal besøge København og især hvis man gør det med en hund. Hotellet er imødekommende over for hunde og man føler sig velkommen med sit kæledyr.
Værelser kunne trange til renovation men det kan være det kun er dem som er egnet til kæledyre, der er i dårligere stand.
Super lækker morgenmad- stort udvalg til alle også kræsne. Eneste minus- kaffe kunne godt være af bedre kvalitet.
Et stort hotel- god beliggenhed og anonymitet med muligheden at møde folk fra hele verden.

Overnattede: februar 2018
Tak, KasiaDerewicz
LineSydhavnen, Gæsteansvarlig hos Scandic Sydhavnen, svarede på denne anmeldelseSvarede 9. februar 2018

Kære KasiaDerewicz

Tusinde tak for din anmeldelse og feedback for dit ophold på Scandic Sydhavnen.

Vi er rigtig glade for at hører I har haft en god oplevelse hos os, både dem med to og fire ben,

Vi glæder os til at byde jer velkommen igen

Hilsen Line