“Meget for pengene, men ikke specielt hyggelige omgivelser”
Anmeldelse af Samos

Samos
Køkkener: Græsk
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Kvarter: Indre By
Anmeldt 4. juli 2016

Ingen tvivl om, at man får meget for pengene her på Samos, hvor vi valgte at prøve deres buffet og månedens vin.

Udvalget i buffeten var forholdsvis begrænset, men maden var frisk og de var gode til at fylde op.

Det smagte også udmærket, især til prisen, og betjeningen var venlig, så det er et fint sted, hvis man skal blive mæt for en billig penge.

Dog synes vi ikke restauranten er særlig hyggelig - nærmest lidt cafeteria-agtig - så vi vil ikke gå herind igen, hvis det skal være til en hyggelig parmiddag over længere tid, men gerne hvis det skal gå lidt stærkt.

Dato for besøg: juli 2016
Tak, Solmadvin

Anmeldt 1. maj 2016 fra mobile enheder

Det var som sædvanlig en rigtig god oplevelse , på den nok billigste restaurant med et stort udvalg af menuer og buffet i København. Det er god og veltillavet mad til prisen. 2Xbuffet med dessert/kaffe + en flaske huset vin for ialt 220,- så bliver det vist ikke meget billigere.

Dato for besøg: maj 2016
Tak, OleEllesoe
Anmeldt 25. april 2016

Vi er kommet på samos igennem de sidste mange år. Og man må sige, trods den meget lille plads ... Mega hygge og god stemning.
Om du kommer til frokost eller aften, så er maden altid i orden. Ikke de største portioner, men nok til g blive mæt. Glem forretterne, de er alt for kedelige og stort set meningsløse.
Vi bestilte en rejecocktail, ok.. Og så en stegt laks. Sidste kom 10 min efter rejecocktailen, ikke værd afvente på. Trist, smagsløst og intetsigende.
Men derefter kalvesteak. Lækker, grillet dejligt tilbehør...

Dato for besøg: april 2016
Tak, Davs1964
Anmeldt 19. april 2016

Vi gik på strøget, og så en mand med et skilt med reklame, og vi lod os lokke af den billige pris. (79 kr for buffet)
Maden var vel egentlig nok, som man kunne forvente for prisen, -meget gennemsnitlig. Ikke den store kulinariske oplevelse, men fornuftigt nok.
Betjening var hyggelig og imødekommende.

Dato for besøg: april 2016
Tak, Bennedikte P
Anmeldt 17. marts 2016

Spiste frokostbuffeten for et par år siden, og til prisen var den ganske udemærket, med velsmagende retter.

God og billig frokost!

Dato for besøg: april 2015
Tak, Rasmus_Kallum

Rejsende, der kiggede på Samos, kiggede også på

Frederiksberg, København

Har du været i Samos? Fortæl om dine oplevelser!