Google
fra 373,33 $
fra 43,95 $
fra 50,54 $
Anmeldt d. 23. juli 2020 fra mobile enheder

Altid en fornøjelse at besøge Christiania - der er altid nyt at se på og masser af indtryk

Lækker kaffe, maden er god til prisen (ikke dyrt)

1  Tak, kchnatta
Anmeldt d. 22. juli 2020 fra mobile enheder

Vi havde en rigtig hyggelig oplevelse på Christiania. Christianitterne var meget imødekommende og der var en rigtig god stemning på stedet. Alt i alt en rigtig god oplevelse.

Tak, Najen90
Anmeldt d. 16. juli 2020 fra mobile enheder

Var der for at se Thomas Dambos Kæmpe. Stemningen var hyggelig og afslappet. En masse flot kunst at se på.

Tak, Heidi J
Anmeldt d. 10. juli 2020 fra mobile enheder

Vi havde booket en rundvisning af Rundvisergruppen men de dukkede aldrig op og reagerede ikke på flere henvendelser. Så vi gik selv rundt. Stoffer blev vi tilbudt mange af men vi havde gerne hørt alle historierne bag.

1  Tak, Frank J
Anmeldt d. 14. april 2020

meget cool sted i københavn. du kan få ukrudt eller hash til en rimelig pris, plus det er en vidunderlig åben plads med masser af søer og parker

Dato for oplevelse: december 2019
Tak, rasmus-1990