Google
fra 43,63 $
fra 50,18 $
fra 71,33 $
Anmeldt d. 3. juli 2016

Skal man se en anden del af Danmark er dette lige stedet.
Her handles med lidt af hvert og absolut et besøg værd.
Her findes alle former for folkefærd.

Dato for oplevelse: april 2016
Tak, godmadnu
Anmeldt d. 28. juni 2016 fra mobile enheder

Christiania er unik for hele Norden. . Strædet lige ved hovedindgangen byder på små hyggelige spisesteder. Der er så meget mere end det rå Pusherstreet. Du kan nu gå videre forbi købmanden hvor du kan købe Christianias øl. På pladsen uden for ser du, at området lukker op for alle slags skæve eksistenser. Slår et slag til højre og du kommer ned til voldgraven med bro over til Dyssen. Det er helt særligt. God fornøjelse

Dato for oplevelse: maj 2016
Tak, randi1963
Anmeldt d. 27. juni 2016 fra mobile enheder

Christiania er et spændende sted at besøge, når man kommer til København, som turist. Der er en sjov stemning. Man behøver jo ikke stoppe op i Pusher Street, hvis man ikke har lyst til det. Der er masser af fede steder, hvor man kan få lidt at drikke eller spise.
Sjovt at opleve, hvordan turister virkelig valfarter hertil med kufferter og andet.

Dato for oplevelse: juni 2016
Tak, AnetteT14
Anmeldt d. 21. juni 2016 fra mobile enheder

På en solskinsdag plejer der at være super hyggeligt med gode musikere og sjove mennesker, men synes efterhånden at stemningen nærmest er en lille smule fjendsk så snart der er lidt skyet

Dato for oplevelse: juni 2016
Tak, mpl84
Anmeldt d. 18. juni 2016 fra mobile enheder

Ked af alle de unge, som står omkring med sort hætte på og giver utryghed. Har oplevet flere gange, hvor de henvender sig med spørgsmål til mig, om jeg er politi. Rigtig utrygt og ubehagelig.
Bryder mig ikke rigtig om og komme mere med familien. Jeg elsker christiania, jeg elsker måden og leve på, Men har svært ved at forstå meningen, med det der sker nu, ud over, at man er meget utryg ved og komme. Hvor er ideologien og gå på mod. Få ryddet op om, det der skaber ufred.

Dato for oplevelse: februar 2016
Tak, 576jesperc