“Langsom betjening - OK mad”
Anmeldelse af Restaurant Maven

Reservér bord
fre. 18/9
20:00
Køkkener: Fransk, Italiensk, Dansk, Vinstue
Spisemuligheder: Efter lukketid, Frokost, Morgenmad, Levering, Udendørsservering, Reservationer
Kvarter: Indre By
Anmeldt 25. januar 2020 fra mobile enheder

Vi var en større gruppe afsted som fik utrolig langsom betjening. Der gik over en time fra vi ankom til forretten blev serveret (et lille tyndt stykke torsk). Herefter næsten lige så lang tid før hovedretten kom (smagløs og lidt sej vildsvin), som var anrettet noget uinspirerende. Herefter blev der sat kaffekopper på bordet, uden hverken the eller kaffe, hvorefter desserten ankom 20min senere med en halvtøet is. Desserten bestod af en sur og hård blomme i Madeira med en ymerfromage (tror jeg), en æblesorbet og lidt hvid chokolade. Det var en mærkelig kombination med den sure ymer, den sure og hårde blomme og den sure æblesorbet. Der manglede noget sødme (måske en hyldeblomstsorbet i stedet) og tekstur i form af evt noget sprødt.
Alt i alt en middelmådig oplevelse.

Tak, 428kiraa

Anmeldt 14. december 2019

Vi gik ind og tog en ølpause lidt sent på aftenen, efter at køkkenet var lukket på "Maven".
Lokalerne er lidt engelsk herregårdsstil. Virkelig stilfuldt. Tjenerne var hurtigt igang med at skænke øl, selvom de var ved at lukke ned for aftenen. Men de var søde og sørgede for os venligt og hurtigt.
Helt sikkert et sted jeg også gene ville prøve at spise på, og så ligger det kun et stenkast fra Strøget

Dato for besøg: november 2019
Tak, steenv_13
RestaurantMavenKbh, Gérant hos Restaurant Maven, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 30. december 2019

Kære Steen

Tusind tak for de pæne ord.
Dejligt at både omgivelser og betjening faldt i jeres smag.
Vi glæder os til at kunne byde dig velkommen igen, måske til en bid mad næste gang :)

Godt nytår

Anmeldt 7. september 2019 fra mobile enheder

Det er en meget charmerende og hyggelig restaurant. Selvom det er midt i centrum, er det meget rolige omgivelser. Herligt at sidde udenfor under parasollerne.
God og hurtig betjening.

Dato for besøg: september 2019
Tak, BKC2013
Maven R, Gérant hos Restaurant Maven, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 16. oktober 2019

Mange tak for din fine kommentar.

Vi er glade for, at både omgivelser og betjening faldt i din smag. Vi håber på snart, at kunne byde dig velkommen på Maven igen

Bedste hilsner
Maven - restaurant

Anmeldt 1. september 2019

Vi sad udenfor vejret var jo også med os, en skøn ung dame ved navn Sofie sørgede for os, sikken et humør og et skønt smil.
Stedet skal bare opleves

Dato for besøg: september 2019
Tak, John H
Maven R, Gérant hos Restaurant Maven, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 28. oktober 2019

Kære John

Tusind tak for de fine ord. Dejligt at høre i har haft en god oplevelse hos os. Vi håber på snart at kunne byde jer velkommen på Maven igen :)

Venlig hilsen

Anmeldt 10. august 2019 fra mobile enheder

Vi var der til en lille eftermiddagssnack, men vi kommer helt sikkert igen for st smage deres lækre smørrebrød, det så godt ud.

Deres kølige rose smagte godt.

Dato for besøg: august 2019
Tak, MilleD9

Kære Mille

Vi er glade for at høre, at i har haft en dejlig oplevelse på Maven. Kom endelig forbi igen og prøv vores smørrebrød og nyd et koldt glas rosé

Venlig hilsen
Maven - restaurant

Rejsende, der kiggede på Restaurant Maven, kiggede også på

Har du været i Restaurant Maven? Fortæl om dine oplevelser!