“God mad men ekstremt uopmærksom betjening”
Anmeldelse af Restaurant Maven

Restaurant Maven
Køkkener: Fransk, Italiensk, Dansk, Vinstue
Spisemuligheder: Morgenmad, Frokost, Efter lukketid, Levering, Udendørsservering, Reservationer
Kvarter: Indre By
Anmeldt 5. juli 2016 fra mobile enheder

Besøgte "Maven" til frokost.
Betjeningen var desværre meget langsommelig og tjenerne ekstremt uopmærksomme:
Jeg ankom kl 13 og fik hurtigt et menukort og serveret en øl. Min gæst ankom 10 min senere, men tjeneren vendte først tilbage kl 13:50! Vi forsøgte flere gange at få øjenkontakt, men begge tjenere havde stort fokus på at skære brød, ordne papirer mm ved bardisken.
Da vi endeligt fik maden, var den både fint anrettet og velsmagende. Vi havde knapt spist den sidste mundfuld før en ny tjener fjernede tallerkener, brødkurv mm. Vi nåede ikke at bede om menukortet igen (vi var ikke helt mætte) før han var væk. Så gik der nye 10 min med at få kontakt til en tjener på trods af at vi nu markerede meget tydeligt.
Desserten var også velsmagende og igen pænt anrettet.
Ved betaling tog det igen tid at få kontakt selv om vi viftede med armene.
Det skal siges at der hele tiden var 2-3 tjenere om at betjene ca 20 gæster - det burde ikke være så svært at kigge op og ud mellem bordene en gang i minuttet.
Maden får 3-4 point, men betjeningen får nul.

Dato for besøg: juli 2016
2  Tak, morten-oersted

Anmeldt 30. juni 2016 fra mobile enheder

Vi var et større selskab, der skulle spise husets bøffer til knap 300kr pr kuvert. Bøfferne var næsten rå - ingen blev spurgt til præference, men dem i selskabet der ikke brød sig om meget rødt kød sendte den retur. Ind kom en stadig blødende bøf. Selv holder jeg af rødt kød, men kvaliteten var slet ikke høj nok. Alt for dyrt og kedeligt tilbehør (pommes frites, bearnaisesauce og et par blade grøn salat!). Få af os bestilte også (rigelig betalt) dessert, men den var også uinspirerede og serveringen lille. Lokaliteten var dog helt i top.

Dato for besøg: maj 2016
Tak, LouiseMuldorff
Anmeldt 5. juni 2016 fra mobile enheder

Fandt Maven på Tripadvisor og bestilte bord her igennem. Vi bestilte begge den faste tre retters menu. Meget lækkert og yderst charmerende betjening fra alle vi havde kontakt med. Her kommer jeg igen.

Dato for besøg: juni 2016
Tak, torbengerlach
Anmeldt 2. juni 2016

Vi fik teatermenuen til 275 kr. per person, som man bestiller til kl. 17.30. God betjening, god mad og gode vine.
Forret: Hvid aspargs, rejer, bacon og brunet smør
Hovedret: Lammefillet rullet i ramsløgaske på grønne aspages med nye kartofler
Dessert: Kaffe & petit four (dvs. to af petit four'erne var små chokoladeæg med fyld)
Dertil tog vi et glas hvidvin (tør hvidvin på Muscat-druen) og et glas rødvin - begge gode, så regningen i alt blev på 480 kr. per person.
Vi havde bordet til kl. 19, men da der ikke var fyldt, fik vi lov til at blive til 19.30.
Portionerne er ikke de største, og vinen er lidt dyr, men det skal ikke afholde mig fra at vende tilbage.

Dato for besøg: juni 2016
Tak, Mette K
Anmeldt 29. maj 2016

Jeg var her en fredag aften med to venner for at fejre min fødselsdag, og jeg havde valgt stedet med henblik på at få en spiseoplevelse lidt udover det sædvanlige. Desværre endte jeg med at gå skuffet derfra, da den mad vi fik serveret ikke var noget nævneværdigt og selve menukortet var faktisk også skuffende synes jeg. Derudover var atmosfæren på stedet ikke særlig inspirerende, da jeg lidt havde følelsen af, at personalet og de øvrige gæster skabte en stemning, der var meget afdæmpet og hvor man på det nærmeste følte det ildeset at være i god og munter stemning. Til at starte med var betjeningen også forkert, da jeg fik indtrykket af, at personalet ikke fandt os fine eller passende nok til at være gæster der, men senere fik vi en anden tjener, som til gengæld i den grad leverede god service og fik os til at føle os velkomne, og dermed kompenserede hun fuldt ud for den tidligere betjening. Men alt i alt ikke et sted jeg har tænkt mig at komme igen. Som en sidste lille bemærkning var der enormt varmt i lokalet på denne sommeraften, hvilket også trak ned i den samlede oplevelse.

Dato for besøg: maj 2016
1  Tak, Thomas H

Rejsende, der kiggede på Restaurant Maven, kiggede også på

Har du været i Restaurant Maven? Fortæl om dine oplevelser!