“Kejserens nye klæder ”

Terroiristen
Spisemuligheder: Reservationer
Kvarter: Det ydre Nørrebro
Anmeldt 31. august 2018 fra mobile enheder

Kvalitet og pris hænger ikke sammen. Venlig, fleksibel og imødekommende betjening. Dårlige anbefalinger af vine, selvom vi prøvede at forklare vores præferencer. Hyggeligt, men kedelig interiør og dårlig komfort. Derfor gives der to stjerner.

Tak, Gitte M

Anmeldt 26. maj 2017 fra mobile enheder

Virkelig god vinbar med udsøgt sortiment, rigtig hyggelig atmosfære, og yderst kompetent betjening. Nok det bedste udvalg i naturvine i byen.

Tak, Asger H
Anmeldt 1. august 2015 fra mobile enheder

Vinbar med lette snacks til din vin.
Lille og hyggeligt sted.
Super flinke og god service på stedet.
Med et par pladser udenfor på fortorvet.
Kan anbefale stedet før man spiser eller bare for at nyde et par glas vin.
Hilsen køkkenchefen København

Tak, Christian S
Anmeldt 29. juni 2015 fra mobile enheder

En hyggelig lørdag aften gik med et par glas vin, som personalet fandt til os. Vi fortalte, hvad vi godt kunne lide og fik nogle spændende forslag deraf. Her er tale om nogle folk, der virkelig kender til vin.

Tak, AnneLundLarsen
Anmeldt 9. juni 2015 fra mobile enheder

En herlig vinbar med absolut anderledes, men gode vine. Lad være med at tro dette er en restaurant. Her er tale om en vinbar der også serverer lidt god mad, derfor kalder stedet sig for vin-bar. Komfort er her ikke meget af, stolene sidder man temmelig dårligt på, wc er lige bag ved døren til spiselokalet og intimitet er med alle gæster, ikke kun dem ved bordet. Når det så er sagt, så er maden god, værterne fremragende, venlige og vidende og vinene selvfølgelig ret nørdede, men ganske velsmagende. Super koncept at alle vine er til salg glasvis bare man køber et vist antal glas.

Tak, Soeng

Rejsende, der kiggede på Terroiristen, kiggede også på

Har du været i Terroiristen? Fortæl om dine oplevelser!