“Man kan kun bestille 7 retters”
Anmeldelse af Manfreds

Manfreds
Køkkener: Dansk
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Levering, Reservationer
Kvarter: Det ydre Nørrebro

Man kan kun bestille 7 retters vegetar menu eller tátare ,vi var 3 der bestilte 7retters dele menu,hvad sker der for kokkene der ,totalt ide forladt menu, ikke meget faglig stolthed over det,conceptet er taget fra staden (Christiania)for 20 år siden i bio huset,manglede bare mælke bøtte blade, første ret 4 skiver tomat i noget olie bad så en gang salat fra grøftekanten kål bønner og masser af salat blade, stegte løg ringe,kogte æg og lidt risotto grød og dessert,virkelig billige råvarer og betjeningen,ja man tror det er løgn,de mumler et eller andet uforståeligt volapyk på engelsk og slutter hver sætning af med from The farm,Vorherre bevares et amatør sted,vinen er til over Kalle priser,og bestiller du et glas er der kun et par mundfulde til 100 kr pr glas og så la tjeneren flasken stå selv om man kun har bestilt et glas rent bonde fangeri,(kejserens nye klæder passer fint på dette sted ,bare fordi ejeren har arbejdet på noma tror han ,han kan tage røven på københavnerne,tag hjem til Italien med dig igen,godt de lukker så de ikke kan tage røven på flere gæster.mit sidst besøg der ever.

Dato for besøg: september 2020
2  Tak, fidimus

Anmeldt 18. marts 2020 fra mobile enheder

Vi bestilte over Wolt her i coronalukningen. Forretten smagte himmelsk! Det var noget salat med blodappelsin og and, og det var bare så godt! Hovedretten var også lækker, men kødet (lam) var meget rødt, det midterste nærmest råt. Desserterne (chokomousse og panna cotta) var gode, men meget lidt børnevenlige desværre, og det stod der ingen steder. Panna cottaen smagte en del af den alkohol, som citrusfrugterne var marineret i, og chokomoussen smagte af kaffe (og olivenolie, men den del var vi blevet advaret om i menukortet).

Dato for besøg: marts 2020
Tak, froekenkristiansen
Anmeldt 29. februar 2020

Vi fik frokost en lørdag i februar.Virkelig lækre retter, vi valgte kun grøntsagerne. Fantastisk god smag. Beaujolais vinen var måske ikke lige fantastisk. De kører med naturvine og ideen er jo god, men en almindelig beaujolais smager bare bedre.
Måske er priserne også lige lidt til den højre side, men maden fejler ikke noget. Virkelig smagfuldt og lækkert, vi var 2 der delte 4 retter og det var helt fint til frokost.

Dato for besøg: februar 2020
Tak, Belladella1
Anmeldt 12. januar 2020 fra mobile enheder

De kan deres kram på Manfreds. Tartaren er som altid fuldstændig uovertruffen, men dertil var sortkålssalaten en overraskende gave, ligesom der blev fremtryllet lækre sager med græskar

Tak, 356sinem
Anmeldt 12. januar 2020

Et af de bedste vegetariske restauranter i byen. Og sammenholdt med nogle gode naturvine er det altid et besøg værd.

Tak, Flemming Banner P

Rejsende, der kiggede på Manfreds, kiggede også på

Har du været i Manfreds? Fortæl om dine oplevelser!