“god mad til rimelig penge og elendig vinmenu”
Anmeldelse af Restaurant Odette

Restaurant Odette
Reservér bord
nr. 1.155 af 2.997 Restauranter i København
Prisklasse: 75 kr. - 400 kr.
Beskrivelse: Odette er søsterrestauranten til Norrlyst, der har modtaget Michelin Bib Gourmand-udmærkelsen, og Odette er deres eget bud på det sydeuropæiske køkken. Denne charmerende restaurant er ideelt beliggende på en af Københavns mest centrale gader, kun et stenkast fra de hyggeligeste butikker og aktiviteter i byens centrum, samtidig med at den bevarer sin ro og er fri for trafikstøj.
Anmeldt 3. oktober 2023

Meget rimelig pris for 8 retter i en god kvalitet, i særdeleshed til særpris 270 kr, men også bestemt ok til normalprisen. Rigelig mad, måske fordi jeg var alene og nok fik samme serveringer, som normalt skulle deles med to. hyggelig restaurant. Vinmenu klart under enhver rimelig standard. første servering en absurd blandingsvin af 4 druer fra sydtyrol. Ubehagelig smag. Anden servering en bestemt middelmådig primotivo og dessertvinen noget sødt uden karakter. Det må de bestemt kunne gøre bedre.

Dato for besøg: oktober 2023
Tak, oleapedersen

Anmeldt 31. august 2023 fra mobile enheder

God betjening og god mad, men små portioner. Vinen har høje priser fra 110-145 kr. Restaurant Odette , Theo , Rebel, Mes, ligner meget hinanden med koncept og prisniveau. Jeg købt de tre frokost retter som deal, derfor synes de var prisen værd. Skulle jeg betale fulde pris , så mener ikke det er besøgs værd.

Dato for besøg: juni 2023
Tak, DT2507
Anmeldt 20. august 2023 fra mobile enheder

Vi ankom 19:45 blev taget godt imod og ledsaget til vores bord, selvom reservationen først var fra kl 20. Vi valgte 8 rettersmenuen med vin og bobler til snacks.
Det hele var velsmagende og der var rigeligt, bravo!
Vinene der ledsagede retterne var velvalgte og smagte dejligt.
Betjeningen var kompetent og behagelig.
Lokalet var nydeligt - lidt old fashion.
Alt i alt en rigtig god oplevelse, tak for det!!

Dato for besøg: august 2023
Tak, bjarne19571957
Anmeldt 17. maj 2023

Virkelig en lækker oplevelse. Det skal gentages så snart jeg kan få lokket mand med ud! Godt med venner også.

Dato for besøg: april 2023
Tak, Jørgen B
Anmeldt 29. april 2023

Vi var et vennepar, der fik en glimrende frokostmenu på 1. salen i den hyggelige restaurant. Glimrende frokostretter serveret af opmærksomt og kompetent personale.

Dato for besøg: april 2023
Tak, sap1948

Rejsende, der kiggede på Restaurant Odette, kiggede også på

Har du været i Restaurant Odette? Fortæl om dine oplevelser!