2 personer kigger på dette hotel
Hotels.com194 $
Agoda.com194 $
travelup.com200 $
Anmeldt d. 8. august 2021

Skønt hotel tæt ved Hovedbanegård og centrum. Spisesteder tæt på. Internet der virker til streaming uden problemer. Dejligt morgenmadsbuffet.
Eneste ulempe er dårlige langtidsparkeringsforhold, der må man ty til p-huse i nærheden.

Dato for ophold: august 2021
Tak, Odyssey01203272130
Birgitte Meilvang, Andet hos Best Western Hotel Hebron, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 10. august 2021

Tusind tak for din feedback her på Trip Advisor.
Vi er rigtig glade for at du havde et dejligt ophold, og at både internet og placeringen var et plus for opholdet.
Vi ved godt at det er dyrt og besværligt at parkere i København, og trods det at vi har en specielaftale med en parkeringskælder i nærheden bliver det desværre stadig en dyr fornøjelse.
Vi ønsker jer en dejlig dag, og håber snart at kunne byde jer velkommen på Best Western Hotel Hebron igen.

Anmeldt d. 5. august 2021

Venligt og imødekommende personale på godt hotel til prisen. God oplevelse og vil bruge hotellet igen, når vi har brug for hotel i København igen. Godt morgenmads udvalg - god service og god oplevelse

Tak, 826pdc

Tusind tak for anbefalingen her på Trip Advisor.
Vi er rigtig glade for at du havde et dejligt ophold, og vi takker for de rosende ord til personalet. De vil blive delt.
Vi ønsker jer en skøn dag, og håber snart at se jer igen.

Anmeldt d. 29. juli 2021

Vi boede på familieværelse med vores børn i sommerferien 2021 og brugte 3 dage som turister i KBH. Der er gåafstand til meget og ca 5 min gang fra hovedbanegården. Fine værelser og rigtig lækker morgenmadsbuffet. Kan varmt anbefales.

Tak, charlottedamtoft
Birgitte Meilvang, Andet hos Best Western Hotel Hebron, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 30. juli 2021

Tusind tak for anbefalingen. Dejligt at høre at du og familien havde nogle oplevelsesrige dage i København, og at I var glade for jeres valg af hotel. Det er også godt at høre at I nød morgenmaden.
I ønskes en fortsat god sommer. Vi håber at I har fået lyst til at se mere af København, og at I næste gang tjekker ind hos os igen.

Anmeldt d. 29. juli 2021

Rigtig godt hotel, med meget central beliggenhed - man kan gå til alt i indre by. Meget serviceminded personale. Virkelig god og varieret morgenmad, god gårdhave (man mærker ikke man er midt i København). Vi havde værelser lige ud til gaden på 1. sal og der var støj fra gaden (mange lastbiler der leverede vare meget tidligt), men det er selvfølgelig også midt i byen. Hvis man have et værelse ud til gården, er jeg sikker på at der ingen støj ville være. Ville helt sikkert bo der igen. Kan anbefales.

Værelsestip: Vælg et værelse der ikke ligge ud til gaden af hensyn til traffikstøj
Tak, jupitervaenget

Tusind tak fordi du tog dig tid til at anmelde hotellet efter dit seneste ophold på Best Western Hotel Hebron.
Vi er glade for at havde et godt ophold, og at du nød den centrale placering. Vi er selvfølgelig kede af at du oplevede støj fra gaden. Husk endelig at skrive til os næste gang hvis du ønsker en anden placering.
Vi ønsker dig en fortsat skøn sommer, og håber snart at se dig igen.

Anmeldt d. 16. juli 2021

Var 2 nætter på Hebron med teenagedatter. Fantastisk service, personalet gjorde alt for at vores ophold blev godt. F.eks fandt de både glutenfri brød og en kage til mig,- det har jeg ikke oplevet før. Morgenmaden var rigtig lækker og frisk og med meget stort udvalg.
Dejlig atriumgård, som vi brugte meget i hedebølgen. Der var blæser på værelset og vi fik ekstra lagner til at sove med i varmen, dynen var lækkert, men for varm.
Jeg er meget glad for opholdet og den utrolige gode, smilende service og vil helt sikkert komme igen, og anbefale hotellet til andre.

Tak, Pan N

Tusind tak for den flotte anmeldelse her på Trip Advisor.
Vi er rigtig glade for at du og din datter havde et skønt ophold, og at I oplevede en god service. De rosende ord til personalet vil blive delt.
ja det har været en dejlig Juli måned, men også en meget varm Juli, og vi er glade for at I fik noget mere behageligt at sove med, samt at I benyttede blæseren.
Team Hebron ønsker jer et fortsat god sommer, og håber snart at kunne byde jer velkommen tilbage på Best Western Hotel Hebron.