Tivoli Hotel(København)
168 $
Hotels.com
  • Pool
Besparelsesbesked! 15 % under den gennemsnitlige pris

Prisen, som du fandt, er 15 % lavere end dette hotels gennemsnitspris på 198 $ pr. overnatning.

CopenHagen Island(København)
Gratis afbestilling indtil d. 28/07
186 $
172 $
Besparelsesbesked! 16 % under den gennemsnitlige pris

Prisen, som du fandt, er 16 % lavere end dette hotels gennemsnitspris på 204 $ pr. overnatning.

171 $
Besparelsesbesked! 17 % under den gennemsnitlige pris

Prisen, som du fandt, er 17 % lavere end dette hotels gennemsnitspris på 205 $ pr. overnatning.

125 $
  • Bar/lounge
Besparelsesbesked! 22 % under den gennemsnitlige pris

Prisen, som du fandt, er 22 % lavere end dette hotels gennemsnitspris på 161 $ pr. overnatning.

186 $
180 $
  • Roomservice
Gratis afbestilling indtil d. 29/07
212 $
169 $
Besparelsesbesked! 40 % under den gennemsnitlige pris

Prisen, som du fandt, er 40 % lavere end dette hotels gennemsnitspris på 282 $ pr. overnatning.

66 Guldsmeden - Guldsmeden Hotels(København)(Meget for pengene!)
140 $
133 $
Official Site
Besparelsesbesked! 17 % under den gennemsnitlige pris

Prisen, som du fandt, er 17 % lavere end dette hotels gennemsnitspris på 161 $ pr. overnatning.

Generator Copenhagen(København)(Meget for pengene!)
133 $
Orbitz.com
Gratis afbestilling indtil d. 27/07
111 $
96 $
  • Gratis wi-fi
Hotel Sct. Thomas(København)(Meget for pengene!)
125 $
Hotwire.com
  • Morgenmad inkluderet
  • Gratis internet
Besparelsesbesked! 17 % under den gennemsnitlige pris

Prisen, som du fandt, er 17 % lavere end dette hotels gennemsnitspris på 150 $ pr. overnatning.

Anmeldt for 10. februar 2018

Skønt sted til et weekend trip til København. Placering 250 m. fra Rådhuspladsen og alligevel uden trafikal larm. Måske lidt lydt fra gangarealerne, men det er petitesseafdelingen.
Fint morgenbord med hurtif betjening - akkurat som ved indtjekning. Der var styr på det.
This is value for money.

• Overnattede: februar 2018, rejste som par
Tak, Finn Bygballe P
Birgitte M, Front Office Manager hos Best Western Hotel Hebron, svarede på denne anmeldelseSvarede 12. februar 2018

Tusind tak for anmeldelsen af hotellet.
Vi er glade for at høre at du havde et dejligt ophold, og at du fandt området roligt og centralt.
Vi er opmærksomme på lyden fra gangarealerne, og har planlagt at udskifte alle døre i indeværende år, for at gøre værelserne mere lydisolerede.
Vi håber at kunne byde dig velkommen tilbage næste gang turen går forbi København.

Anmeldt for 21. januar 2018 fra mobile enheder

Vi overnattede i forbindelse med en større fest, det tager 4-5 minutter at gå fra hovedbanen, meget central beliggenhed, hotellet ser nyrenoveret ud og rengøringsstandarden er høj. Personalet får en stjerne for at være venlige og imødekommende og meget hjælpsomme.
Gode senge og rummelige værelser, dejlig morgenbuffet med økologiske varer. Hvorfor så ikke fem stjerner? På grund af teen som er kedelige breve, heldigvis kan man i receptionen købe te fra Perchs tehus, så det var et plaster på såret.
Vi vil helt bestemt overnatte på Hebron igen.

Overnattede: januar 2018, rejste som par
Tak, Hanne P
Birgitte M, Front Office Manager hos Best Western Hotel Hebron, svarede på denne anmeldelseSvarede 23. januar 2018

Tusind tak for den flotte anmeldelse.
Vi er rigtig glade for at I kunne lide hotellet, beliggenheden og ikke mindst personalet.
Vi har noteret os at I foretrak teen i receptionen fra Perchs.
Vi ønsker jer en skøn dag.

Anmeldt for 11. november 2017 fra mobile enheder

Dejligt og meget hyggeligt hotel med en utrolig atmosfære i gammel stil men meget velholdt. God og venlig betjening og meget service minded. FANTASTISK central beliggenhed lige ved banegården og rigtig gode parkeringsforhold i parkeringshus lige ved siden af hotellet.

Overnattede: november 2017, rejste som par
Tak, Carsten W
Birgitte M, Front Office Manager hos Best Western Hotel Hebron, svarede på denne anmeldelseSvarede 14. november 2017

Tusind tak for din anbefaling her på Trip Advisor.
Det er dejligt at I havde en god oplevelse her på hotellet og at I kunne lide stilen og stemningen.
Vi ønsker jer en god dag.

Anmeldt for 15. oktober 2017

Et meget hyggeligt og venligt sted, meget sentralt og tæt ved det meste o centrum af Købehahavn. Personalet meget hjælpsomt og imødekommende. Udvalg af morgenmad godt og hele atmosfæren på stedet bare inbydende og varmt.

• Overnattede: oktober 2017, rejste i forbindelse med forretninger
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med Best Western
Tak, Birgit A
Birgitte M, Front Office Manager hos Best Western Hotel Hebron, svarede på denne anmeldelseSvarede 17. oktober 2017

Tusind tak for din anmeldelse her på Trip Advisor.
Vi er meget glade for at du følte dig velkommen og godt tilpas her på hotellet.
Vi håber at se dig igen næste gang du besøger København.

Anmeldt for 4. september 2017

Super dejligt hotel, med skønt personale som er meget hjælpsomme og flinke. Hotellet ligger få hundrede meter fra hovedbane gården, så meget let at komme dertil. Hotellet er flot indrettet og har nogle flotte værelser.

• Overnattede: september 2017, rejste som par
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med Best Western
Tak, Per B
Birgitte M, Front Office Manager hos Best Western Hotel Hebron, svarede på denne anmeldelseSvarede 5. september 2017

Tusind tak for den flotte anmeldelse.
Vi er glade for alt levede op til forventningerne.
Vi håber at kunne byde dig velkommen en anden gang.