Anmeldt 11. november 2017 fra mobile enheder

Dejligt og meget hyggeligt hotel med en utrolig atmosfære i gammel stil men meget velholdt. God og venlig betjening og meget service minded. FANTASTISK central beliggenhed lige ved banegården og rigtig gode parkeringsforhold i parkeringshus lige ved siden af hotellet.

Overnattede: november 2017, rejste som par
Tak, Carsten W
Birgitte M, Front Office Manager hos Best Western Hotel Hebron, svarede på denne anmeldelseSvarede 14. november 2017

Tusind tak for din anbefaling her på Trip Advisor.
Det er dejligt at I havde en god oplevelse her på hotellet og at I kunne lide stilen og stemningen.
Vi ønsker jer en god dag.

Anmeldt 15. oktober 2017

Et meget hyggeligt og venligt sted, meget sentralt og tæt ved det meste o centrum af Købehahavn. Personalet meget hjælpsomt og imødekommende. Udvalg af morgenmad godt og hele atmosfæren på stedet bare inbydende og varmt.

• Overnattede: oktober 2017, rejste i forbindelse med forretninger
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med Best Western
Tak, Birgit A
Birgitte M, Front Office Manager hos Best Western Hotel Hebron, svarede på denne anmeldelseSvarede 17. oktober 2017

Tusind tak for din anmeldelse her på Trip Advisor.
Vi er meget glade for at du følte dig velkommen og godt tilpas her på hotellet.
Vi håber at se dig igen næste gang du besøger København.

Anmeldt 4. september 2017

Super dejligt hotel, med skønt personale som er meget hjælpsomme og flinke. Hotellet ligger få hundrede meter fra hovedbane gården, så meget let at komme dertil. Hotellet er flot indrettet og har nogle flotte værelser.

• Overnattede: september 2017, rejste som par
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med Best Western
Tak, Per B
Birgitte M, Front Office Manager hos Best Western Hotel Hebron, svarede på denne anmeldelseSvarede 5. september 2017

Tusind tak for den flotte anmeldelse.
Vi er glade for alt levede op til forventningerne.
Vi håber at kunne byde dig velkommen en anden gang.

Anmeldt 5. juni 2017 fra mobile enheder

Ok hotel - rent og rolig gårdhave som der er super til at sidde og hygge i.
Men husk ikke at få værelse ud mod vejen.
Morgenmaden er ok
Badeværelset var sat i stand og helt pænt og funktionelt
Der er mange udenlandske gæster men alle er meget flinke og der er roligt inde på hotellet

Overnattede: juni 2017, rejste som par
Tak, Eskerod
Birgitte M, Front Office Manager hos Best Western Hotel Hebron, svarede på denne anmeldelseSvarede 7. juni 2017

Tusind tak for din anmeldelse af hotellet her på Trip Advisor.
Vi er glade for at du havde et godt ophold, og at alle var imødekommende og venlige.
Teamet ønsker dig en dejlig sommer.

Anmeldt 23. april 2017

Skønt værelse på 1. Sal med udsigt til den hyggelige gårdhave. Pænt nyere badeværelse og gode senge. Lækker stor og varieret morgenbuffet. Venligt og imødekommende personale overalt. Meget indbydende lounge med behagelige møbler. Der var lidt støj - høje bump og smækken med låger eller sådan noget fra hotellet (køkkenet tror vi) om morgenen. Ellers meget roligt.

Værelsestip: Vi havde superiorværelse
  • Overnattede: april 2017, rejste som par
Tak, Anette Dalby F
Birgitte M, Front Office Manager hos Best Western Hotel Hebron, svarede på denne anmeldelseSvarede 25. april 2017

Tusind tak for din anbefaling her på Trip Advisor.
Vi er glade for at du nød opholdet, og at du kunne lide vores nyligt renoverede badeværelse.
Vi ønsker dig en dejlig sommer.