Best Western Hotel Hebron
Tivoli Hotel(København)
236 $
212 $
  • Pool
Hotel Sct. Thomas(København)(Meget for pengene!)
168 $
Hotel Kong Arthur(København)
354 $
265 $
  • Restaurant
AC Hotel by Marriott Bella Sky Copenhagen(København)(Meget for pengene!)
218 $
212 $
Agoda.com
  • Roomservice
194 $
  • Restaurant
Generator Copenhagen(København)(Meget for pengene!)
177 $
Orbitz.com
156 $
Anmeldt for 4. september 2017

Super dejligt hotel, med skønt personale som er meget hjælpsomme og flinke. Hotellet ligger få hundrede meter fra hovedbane gården, så meget let at komme dertil. Hotellet er flot indrettet og har nogle flotte værelser.

• Overnattede: september 2017, rejste som par
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med Best Western
Tak, Per B
Birgitte M, Front Office Manager hos Best Western Hotel Hebron, svarede på denne anmeldelseSvarede 5. september 2017

Tusind tak for den flotte anmeldelse.
Vi er glade for alt levede op til forventningerne.
Vi håber at kunne byde dig velkommen en anden gang.

Anmeldt for 5. juni 2017 fra mobile enheder

Ok hotel - rent og rolig gårdhave som der er super til at sidde og hygge i.
Men husk ikke at få værelse ud mod vejen.
Morgenmaden er ok
Badeværelset var sat i stand og helt pænt og funktionelt
Der er mange udenlandske gæster men alle er meget flinke og der er roligt inde på hotellet

Overnattede: juni 2017, rejste som par
Tak, Eskerod
Birgitte M, Front Office Manager hos Best Western Hotel Hebron, svarede på denne anmeldelseSvarede 7. juni 2017

Tusind tak for din anmeldelse af hotellet her på Trip Advisor.
Vi er glade for at du havde et godt ophold, og at alle var imødekommende og venlige.
Teamet ønsker dig en dejlig sommer.

Anmeldt for 23. april 2017

Skønt værelse på 1. Sal med udsigt til den hyggelige gårdhave. Pænt nyere badeværelse og gode senge. Lækker stor og varieret morgenbuffet. Venligt og imødekommende personale overalt. Meget indbydende lounge med behagelige møbler. Der var lidt støj - høje bump og smækken med låger eller sådan noget fra hotellet (køkkenet tror vi) om morgenen. Ellers meget roligt.

Værelsestip: Vi havde superiorværelse
Tak, Anette Dalby F
Birgitte M, Front Office Manager hos Best Western Hotel Hebron, svarede på denne anmeldelseSvarede 25. april 2017

Tusind tak for din anbefaling her på Trip Advisor.
Vi er glade for at du nød opholdet, og at du kunne lide vores nyligt renoverede badeværelse.
Vi ønsker dig en dejlig sommer.

Anmeldt for 19. april 2017

Personale er venligt imødekommende - også uopfordret. Værelset skønt, rent og med gode senge. Dejlig atrium gård. Morgenmad ok - ønskeligt er 100% økologiske spise- og drikkevarer.
Jeg har før haft ophold og kommer gerne igen - igen.

Tak, Pia J
Birgitte M, Front Office Manager hos Best Western Hotel Hebron, svarede på denne anmeldelseSvarede 21. april 2017

Tusind tak for at du tog dig tid til at skrive en anmeldelse.
Vi er glade for de rosende ord, og tager altid imod gode ideer. Mere økologisk kan vi godt stile imod, men det bliver nok ikke 100%.
Vi ønsker dig en god dag.

Anmeldt for 15. april 2017

Jeg er helt enig med de øvrige anmeldere, at dette hotel er en perle midt i centrum af København. Allerede når man træder ind af døren, kan mærke en behagelig stemning, flot receptions område lyst og venligt, Hyggelig gårdhave. Et helt igennem stilfuldt og dejligt hotel, hvor man føler sig godt tilpas. Der er en slags ro over det.

Fint værelse 435 på fjerde sal, gode senge og hovedpuder, Ikke noget støj fra gade og igen så rent og fint.

Meget venligt personale, hurtig indtjekning og en rigtig lækker morgenbuffet, som hele tiden blev fyldt op, og der blev hurtigt ryddet op, når folk gik.

Vi kommer bestemt igen og siger tak for denne gang.

Tak, Cecilia M
Birgitte M, Front Office Manager hos Best Western Hotel Hebron, svarede på denne anmeldelseSvarede 19. april 2017

Tusind tak for de rosende ord både til personalet og hotellet.
Vi er glade for at kunne indfri forventningerne.
Vi ser frem til at byde jer velkommen tilbage.