Anmeldt 19. april 2017

Personale er venligt imødekommende - også uopfordret. Værelset skønt, rent og med gode senge. Dejlig atrium gård. Morgenmad ok - ønskeligt er 100% økologiske spise- og drikkevarer.
Jeg har før haft ophold og kommer gerne igen - igen.

• Overnattede: april 2017, rejste som par
Tak, Pia J
Birgitte M, Front Office Manager hos Best Western Hotel Hebron, svarede på denne anmeldelseSvarede 21. april 2017

Tusind tak for at du tog dig tid til at skrive en anmeldelse.
Vi er glade for de rosende ord, og tager altid imod gode ideer. Mere økologisk kan vi godt stile imod, men det bliver nok ikke 100%.
Vi ønsker dig en god dag.

Anmeldt 15. april 2017

Jeg er helt enig med de øvrige anmeldere, at dette hotel er en perle midt i centrum af København. Allerede når man træder ind af døren, kan mærke en behagelig stemning, flot receptions område lyst og venligt, Hyggelig gårdhave. Et helt igennem stilfuldt og dejligt hotel, hvor man føler sig godt tilpas. Der er en slags ro over det.

Fint værelse 435 på fjerde sal, gode senge og hovedpuder, Ikke noget støj fra gade og igen så rent og fint.

Meget venligt personale, hurtig indtjekning og en rigtig lækker morgenbuffet, som hele tiden blev fyldt op, og der blev hurtigt ryddet op, når folk gik.

Vi kommer bestemt igen og siger tak for denne gang.

• Overnattede: april 2017, rejste som par
Tak, Cecilia M
Birgitte M, Front Office Manager hos Best Western Hotel Hebron, svarede på denne anmeldelseSvarede 19. april 2017

Tusind tak for de rosende ord både til personalet og hotellet.
Vi er glade for at kunne indfri forventningerne.
Vi ser frem til at byde jer velkommen tilbage.

Anmeldt 7. april 2017

Hotellet er godt placeret lige i centrum af København. Et nydeligt værelse med en pragtfuld seng og et godt badeværelse. En hurtig, venlig og effektiv reception samt et særdeles serviceminded personale. Morgenmaden var fremragende. Prisen var særdeles rimelig. Her kommer jeg igen med glæde.

• Overnattede: marts 2017, rejste alene
Tak, 575kurta

Tusind tak for anbefalingen her på Trip Advisor.
Vi er glade for at du havde et godt ophold, og at du oplevede at vores service var i top.
Vi glæder os til at byde dig velkommen tilbage.

Anmeldt 22. marts 2017

Et skønt hotel med service og faciliteter af høj klasse i forhold til prisen. Helt igennem professionelle, smilende og hjælpsomme medarbejdere i alle led. Som jævnlig gæst på hotellet er det dejligt, at personalet kender og husker dine ønsker.

• Overnattede: marts 2017, rejste i forbindelse med forretninger
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med Best Western
Tak, Theodor S
Birgitte M, Front Office Manager hos Best Western Hotel Hebron, svarede på denne anmeldelseSvarede 24. marts 2017

Tusind tak for anbefalingen her på Trip Advisor.
Det er dejligt at høre at personalet gør en forskel for dig.
Vi ønsker dig en skøn weekend, og glæder os til at byde dig velkommen tilbage.

Anmeldt 9. marts 2017 fra mobile enheder

Pænt og rent hotel med god morgenmad og hjælpsomt og venligt personale. Værelserne er fine med gode senge. Hotellet har gode cykler, som man kan leje til en ok pris. Et hotel man kan vende tilbage til år efter år, fordi man ved hvad man får.

Overnattede: marts 2017, rejste i forbindelse med forretninger
Tak, Anna E
Birgitte M, Front Office Manager hos Best Western Hotel Hebron, svarede på denne anmeldelseSvarede 13. marts 2017

Tusind tak for den flotte anmeldelse, og de venlige ord til vores personale i morgenmadsrestauranten.
Vi glæder os til snart at byde dig velkommen igen.