“Godt men ringe betjening”

Sky Bar at Bella Sky Hotel
Køkkener: Fisk og skaldyr, Skandinavisk
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Kvarter: Amager
Anmeldt for 12. november 2017 fra mobile enheder

Først og var det ikke nemt at finde vej til skybaren bortset fra, at man ved, at den må på toppen.
Havde bestilt bord og fik anvist bord efter eget valg. Bestilte et par frokost retter som var ganske gode. Ostetallerkenen var dog ganske minmal. Blev serviceret ok. Virkede dog lidt underligt at skulle tale engelsk på en dansk restaurant fordi tjenerne var udlændinge.
Oplevede under middagen at rigtig mange andre ikke blev betjent særligt opmærksomt. Flere måtte selv gå i baren for at hente drikkevarer og betale. De to tjenere virkede meget uorganiseret og vurde nok have været nogle flere tjenere.

Tak, Lars H
ACHotelBellaSky, Guest Relations hos Sky Bar at Bella Sky Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede 13. november 2017

Kære Lars H,

Tak fordi du har taget dig tiden til at give os noget feedback.

Vi er stolte af og glade for at være en del af en international kæde, og derfor er vi også mange ansatte der taler både engelsk, dansk og andre sprog. Der er selvfølgelig altid dansktalende ansatte på arbejde, i alle afdelinger, til alle tider.

Jeg har, selvfølgelig videregivet denne information til F&B afdelingen, så de rette personer ser vores gæsters meninger.

Jeg håber, vi får lov til at byde jer velkommen på AC Hotel Bella Sky igen.

Anne
Guest Relations

Anmeldt for 30. september 2017 fra mobile enheder

Som mange andre har skrevet var der lang ventetid bare på at få et kort. Det virkede ikke som om de havde styr på så meget. Da vi endelig havde fået et kort, så sad vi og ventede så længe uden at blive spurgt om drikkevarer eller mad at vi valgte at gå istedet.

Der var ikke så mange mennesker. Det virkede mere som om de havde mere travlt med at lave alt muligt andet og bare ikke havde styr på det.

Desværre. Udsigten er jo fantastisk.

1  Tak, mhaugvik
ACHotelBellaSky, Operations Director hos Sky Bar at Bella Sky Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede 3. oktober 2017

Kære mhaugvik,
Tusind tak for at du har taget dig tid til at give feedback. Vi er rigtig kede af at det virkede til at der ikke var styr på det. Vi er enige i at der skal være effektiv service samtidig med at man nyder den fantastiske udsigt. Din feedback er givet videre. Vi håber meget at i vil give hotellet en chance en anden gang.
De bedste hilsner,
Bo Hjorth Paarup
AC Hotel Bella Sky Copenhagen

Anmeldt for 23. september 2017 fra mobile enheder

Vi ankommer og der er ikke ret travlt, men en del tjenere på job. Den ene tjener siger at vi kan tage plads, og at de vil være der om et øjeblik. Vi venter 30 min. Og stadig intet menukort..... tjenerne står i en gruppe oppe ved baren og snakker.... et andet bord lægger mærke til at vi ikke er blevet betjent endnu, og spørger os om tjeneren stadig ikke har været hos os. Vi finder selv et menukort. Og efter 45 minutter besluttede vi at gå, i det tjeneren kommer og beder om vores bestilling...

1  Tak, Maryam D
ACHotelBellaSky, Operations Director hos Sky Bar at Bella Sky Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede 25. september 2017

Kære gæst.

Mange tak for jeres feedback i forbindelse med jeres besøg på Bella Sky.
Jeg skal dybt beklage at I gik herfra med en så utilfredsstillende oplevelse, og jeg har videregivet din feedback til den rette afdeling, så vi forhåbentlig kan undgå at dette sker igen.
Jeg håber meget at vi får muligheden for at give jer et bedre indtryk af vores restaurant og bar under en anden anledning. Skulle I have yderligere feedback eller forbedringsforslag er I altid velkommen til at tage direkte kontakt til os på guestrelations@bellasky.dk

Bo Hjort Paarup

Anmeldt for 17. september 2017 fra mobile enheder

Vi fik en kaffe, sodavand og juice som vi selv bestilte i baren. Der var ikke travlt, så det havde klædt personalet at komme ned til vores bord.
Udsigten er jo fantastisk og på trods af stilforvirringen i indretningen så kunne det være et lækkert sted - men så skal rengøringspersonalet tage sig sammen. Der var møg beskidt under borde og stole og det hele så bare slidt ud!

Tak, RikLou
ACHotelBellaSky, Operations Director hos Sky Bar at Bella Sky Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede 18. september 2017

Kære RikLou,

Tak for din tilbagemelding på dit besøg på Bella Sky.

Jeg er ked af at høre om din oplevelse i Sky Bar. Det er selvfølgelig ikke sådan vi ønsker, vores gæster skal opleve hotellet og det faciliteter. Jeg kan derfor informere dig om, at vi har delt din oplevelse med den rette afdeling, så vi kan forsøge at undgå disse situationer fremover.

Endnu en gang tak for din mening. Jeg håber, at vi kan få lov til at byde dig velkommen igen her på hotellet.

Bo Hjort Paarup

Anmeldt for 12. september 2017 fra mobile enheder

Sky Bar er et must, når man er på Bella Sky.

Der er lækker udsigt, behagelige tjenere og en god balance i stemningsmusik.

Vi hyggede os bravt.

Tak, Christian G

Rejsende, der kiggede på Sky Bar at Bella Sky Hotel, kiggede også på

Har du været i Sky Bar at Bella Sky Hotel? Fortæl om dine oplevelser!