“Laaaaaang ventetid”

Køkkener: Fisk og skaldyr, Skandinavisk
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Kvarter: Amager
Anmeldt for 1. juli 2017 fra mobile enheder

Jeg tror de laver gode drinks - har ventet en time og venter stadig på min første drink en bartender lørdag aften - kom igen

Tak, Inger J

Anmeldt for 8. juni 2017 fra mobile enheder

En bar med den nok den bedste udsigt i København. Man kommer ind i et smagfuldt dekoreret lokale, men der er ikke en af personalet, der ænser det. Man står lidt og tripper - skal vi bare sætte os eller bestille i baren. Der er ingen at spørge. En af os finder en god plads ved vinduet med en storslået udsigt, og den anden bestiller i baren. 1/2 time senere kommer der en og siger, at de ikke har Chai Latte, og jeg bestiller noget andet. 10 min. senere kommer de med en kaffe og en sodavand. Men kaffen er helt kold. Et kvarter efter kommer der en ny kaffe. Vi sidder en 3 kvarter uden at nogen ænser os, og da vi går forbi baren for at betale, kan de ikke finde vores bestilling, og det tager derfor et kvarter at få lov at betale. Det kan gøres bedre!

Tak, Jette A
Anmeldt for 28. maj 2017 fra mobile enheder

Fantastisk udsigt, men prisen på drinks er ikke i overensstemmelse med kvaliteten. Man kommer og betaler for lacation.

Tak, PatriciaRosenkilde
Anmeldt for 22. maj 2017

flot, fascinerende bygning og at skulle i sky bar om aftenen havde vi talt om i flere år. Underligt at man bare kan gå ind fra gaden og tage elevatoren op i Sky Bar, det var vi lidt overrasket over. Fantastisk udsigt, man skal dog vælge at sidde ved de rigtige vinduer for at se klar ud, for nogle af dem er som om de er matterede, og det forvrænger udsynet en del. Fin service. Indretningen var jeg ret skuffet over, det stak i alle retninger og jeg synes man her havde mulighed for at vise det ypperste af ny dansk/nordisk indretning tilsat overraskelser. Så udsigten vandt og rummet skuffede.

2  Tak, EVALR
Anmeldt for 2. maj 2017 fra mobile enheder

23. etage er virkelig et besøg værd. Der er hyggeligt. Udsigt ud over Kbh. Drinksene er yderst veltillavede.

Tak, Diavia

Rejsende, der kiggede på Sky Bar at Bella Sky Hotel, kiggede også på

Har du været i Sky Bar at Bella Sky Hotel? Fortæl om dine oplevelser!