“Så bliver det ikke meget ringere”
Anmeldelse af Brdr. Price Tivoli

Brdr. Price Tivoli
Køkkener: Dansk
Spisemuligheder: Efter lukketid, Aftensmad, Reservationer
Kvarter: Det indre Vesterbro
Anmeldt 9. august 2021

Vi fik en stjerneskud, hvor fisken på ingen måde var frisk, og derfor uspiselig. Brødet var brændt og grøntsagerne slatne. At personalet ydermere var meget lidt servicevenlige, gør at vi aldrig spiser hos Price igen.

Tak, jancM5907HA

Anmeldt 7. august 2021

Dårlig kød kvalitet. En rib eye man ikke kunne skære med en steak kniv med massere af sener.
Sortfodgris som var små tørre stykker kød.
Sidste gang på brdr. Price i Tivoli

Tak, Karina7913
Anmeldt 29. juni 2021

Nogenlunde ok tarteletter. Kedelig “dagens fangst” fyldt med ben.
O.k. Kødret med sortfodsgris dog uden antydning af tilbehør.
Der var skår i både vinglas og sovsekande.
Havde virkelig forventet mere til prisen, desværre.

Dato for besøg: juni 2021
1  Tak, kristiansenanetteeg
Anmeldt 25. juni 2021 fra mobile enheder

Jeg besøgte Brdr Price i fredags med 3 veninder og det var ikke den oplevelse vi havde håbet på. Servicen var god, men maden imponerede på ingen måde.
Vi valgte 2 forretter, asparges med rejer og tarteletter og ingen af dem smagte af særlig meget.
Vi sprang desserten over og valgte i stedet kaffe. Vi spurgte efter cortados, men de havde kun stempelkaffe så det bestilte vi. Det viste sig dog ikke at være stempelkaffe, da de havde fjernet stemplet fra stempelkanden vi fik ind på bordet..
Så samlet set en dårlig oplevelse.

Dato for besøg: maj 2021
1  Tak, 566perniller
Anmeldt 3. juni 2021 fra mobile enheder

Verdens mindste fiskefillet

Bestilte fisketalkerken til frokost.
4 ting. Sild, laks, rejer og fiskefillet.
Aldrig har vi set så lille en fiskefillet. Citronskiven var næsten større end fisken! Og prisen er der ikke noget i vehen med. Skuffet over oplevelsen, som slet ikke levede op til tidligere vesøg

Dato for besøg: juni 2021
Tak, aliceb879

Rejsende, der kiggede på Brdr. Price Tivoli, kiggede også på

Har du været i Brdr. Price Tivoli? Fortæl om dine oplevelser!