“Meget skuffende kvalitet”

Køkkener: Dansk
Spisemuligheder: Efter lukketid, Aftensmad, Reservationer
Kvarter: Det indre Vesterbro
Anmeldt 7. august 2021

Dårlig kød kvalitet. En rib eye man ikke kunne skære med en steak kniv med massere af sener.
Sortfodgris som var små tørre stykker kød.
Sidste gang på brdr. Price i Tivoli

Tak, Karina7913

Anmeldt 29. juni 2021

Nogenlunde ok tarteletter. Kedelig “dagens fangst” fyldt med ben.
O.k. Kødret med sortfodsgris dog uden antydning af tilbehør.
Der var skår i både vinglas og sovsekande.
Havde virkelig forventet mere til prisen, desværre.

Dato for besøg: juni 2021
1  Tak, kristiansenanetteeg
Anmeldt 25. juni 2021 fra mobile enheder

Jeg besøgte Brdr Price i fredags med 3 veninder og det var ikke den oplevelse vi havde håbet på. Servicen var god, men maden imponerede på ingen måde.
Vi valgte 2 forretter, asparges med rejer og tarteletter og ingen af dem smagte af særlig meget.
Vi sprang desserten over og valgte i stedet kaffe. Vi spurgte efter cortados, men de havde kun stempelkaffe så det bestilte vi. Det viste sig dog ikke at være stempelkaffe, da de havde fjernet stemplet fra stempelkanden vi fik ind på bordet..
Så samlet set en dårlig oplevelse.

Dato for besøg: maj 2021
1  Tak, 566perniller
Anmeldt 3. juni 2021 fra mobile enheder

Verdens mindste fiskefillet

Bestilte fisketalkerken til frokost.
4 ting. Sild, laks, rejer og fiskefillet.
Aldrig har vi set så lille en fiskefillet. Citronskiven var næsten større end fisken! Og prisen er der ikke noget i vehen med. Skuffet over oplevelsen, som slet ikke levede op til tidligere vesøg

Dato for besøg: juni 2021
Tak, aliceb879
Anmeldt 18. november 2020

Siger det bare lige, hvis nogen skulle have glemt det: Prices pandestegte fiske fillet fås næppe bedre, og den driver mig tilbage gang på gang.
Tak for den!

Dato for besøg: november 2020
2  Tak, stigmarkerhansen

Rejsende, der kiggede på Brdr. Price Tivoli, kiggede også på

Har du været i Brdr. Price Tivoli? Fortæl om dine oplevelser!