“FANTASTISK!”

Køkkener: Dansk
Spisemuligheder: Efter lukketid, Aftensmad, Reservationer
Kvarter: Det indre Vesterbro
Anmeldt 4. august 2020 fra mobile enheder

Under et besøg i København fyldte min mor år, og ville give aftensmad.
Valget faldt på jer, og vi fortryder intet!

Udsøgt mad, med rød tråd i menu planlægningen, udført til perfektion- stor ros til køkkenchef og kokke!

Maden blev sirligt parret med lækker vin.

Vores tjener Amalie SB fortjener en helt særlig tak. Mere smilende og serviceminded tjener skal man lede længe efter!

Opmærksom, smilende og yderst behagelig .

Tak for en dejlig aften!

Tak, pernillealiskytte

Anmeldt 27. juli 2020

Ikke prisen værd.

restaurantens placering midt i Tivoli er fantastisk uden tvivl, men hverken mad eller servicen lever desværre op til den - forretten Søkogte rejer blev serveret på det tørreste stykke brød man kan forstille os, nabo bordet havde samme oplevelse, så måske de havde lidt rester fra dagen før der skulle bruges? Hovedret fik vi Kulmule og Landkylling, kulmulen var okay, men kyllingen var noget til den tørre side desværre.
Efter vu havde spist havde vi lyst til en drink og kop kaffe, men det tog næsten 15min. at få en tjener til at reagere og servicere os, fruen bestilte en Espresso Martini og jeg ønskede en Espresso, men det kunne de ikke lave da de ikke kunne lave espresso, spurgte så hvordan de kunne lave en espresso martini uden espresso, og svaret var enkelt, den er færdigblandet!
Det hele virker som præfabrikeret og ikke lavet med kærlighed som man ellers ville forvente af Bor. Price.

1  Tak, peterfI6427DZ
Anmeldt 26. juli 2020

En tur i Tivoli, og en frokost hos Brdr. Price. Men det var nu ikke helt som vi havde forventet. Vi bestilte begge en Ceasers salad. En meget stor portion - specielt var der mere end rigeligt af romainesalat. MEGET rustikke salatblade. En del af salatbladene var brune i kanten. Lidt ærgerligt, specielt da der ikke var mere travlt i restauranten end at man i køkkenet fint kunne have nået at trimme dem ordentligt. Kyllingbrystet og den hjemmelavede dressing var yderst velsmagende.
Set i bakspejlet må man nok erkende, at Tivoli ER for turister - hvor mange kun kommer den ene gang. Vi kommer der af og til og vil nok prøve en af de øvrige restauranter næste gang.

Tak, Moos1955
Anmeldt 25. juli 2020

Dårligt smagende mad. Kumule som blev overholdt med majs. hummerbisque sauce der næsten var uspiselig. Helt mørk og bitter tør! Vi var 5 voksne der spiste samme ret, og alle var enige i at det var det dårligste måltid vi havde fået i lang tid.

Tak, LotteH800
Anmeldt 23. juli 2020

Som altid god service - men maden lever nu ikke op til forventninger. Forret Laks og Carpacio var lækkert - men det var så den gode oplevelse. Vi bestilte Entrecote med pomfrites og bernaise sovs til hovedretten. Bad om "medium" stegning på bøfferne. Begge bøffer var mildest talt "rare"(røde) og en del sener som var svære at komme igennem. Tjeneren sagde godt nok den kunne komme tilbage til køkkenet og blive yderligere stegt - men det valgt gjorde vi ikke. Pommes Frites var "bløde" og ikke særligt spændende og spise. Alt i alt virkede det lidt som om køkkenet havde for travlt til at lave noget fornuftigt mad. Kødkvaliteten var bestemt ikke iorden. Vi vil nok lige tænke os om en ekstra gang før vi igen vælger denne restaurant (vi har været der flere gange tidligere - men ikke haft lignende oplevelser).

Tak, Dejligferie1234

Rejsende, der kiggede på Brdr. Price Tivoli, kiggede også på

Har du været i Brdr. Price Tivoli? Fortæl om dine oplevelser!