“Rigtig god danskvand...”

Køkkener: Italiensk
Spisemuligheder: Reservationer
Kvarter: Indre By
Anmeldt 4. juli 2016 fra mobile enheder

Vi skulle have en hurtig frokost i det gode vejr og valgte un mercato. Vi bestilte hver en sandwich med ost/skinke, pomfritter og San pellegrino. Pomfritterne havde en fin konsistens men desværre uspiselige grundet for meget salt. Sandwichen var også dårlig. For meget olie og igen alt for meget salt. Det må kunne gøresbedre

Dato for besøg: juli 2016
Tak, Anders B

Anmeldt 15. juni 2016 fra mobile enheder

Hvis du er til et hurtigt og hyggeligt måltid i hjertet af torvehallernes hyggelige atmosfære. Så er det her sted absolut værd at prøve.

Maden er meget fint og lækkert anrettet. Ikke fantastisk men godt.

Gode pommes og majs.

Det er ikke et billigt sted at spise et hurtigt måltid. Havde de haft nogle bløde stole ville man hænge ud længere og nyde den hyggelige stemning der er.

Alt i alt en god hyggelig oplevelse, ok mad men lidt for dyrt og dårlige stole.

Vi ses nok igen

Dato for besøg: juni 2016
Tak, MariaChristinaRJ
Anmeldt 15. april 2016

Det fine vejr skulle fejres med en let frokost i det fri, og her har Un Mercato jo en glimrende beliggenhed. Man skal blot vare sig for at sætte sig lige under deres varmelamper, for der er godt nok knald på.
Vi er ikke til de store tunge måltider til frokost, så vi bestilte to sandwich med skinke og ost. Måden de bliver serveret på er helt fin, og de medfølgende pommes frites var gode og smagte fint med de to slags dip - i særdeleshed ketchup'en. MEN - skinkesandwichen, den var godt nok salt og drev af olie. Godt vi havde bestilt et par solide fadøl til at skylle den ned med.

Dato for besøg: april 2016
1  Tak, Danexplorer
Anmeldt 3. marts 2016 fra mobile enheder

Ganske udmærket m kan hurtigt virke for trængt men en ellers dejlig restaurant, ligger godt midt i kbh.

Dato for besøg: marts 2016
Tak, Sthener
Anmeldt 14. februar 2016

Restauranten er super hyggelig. Restauranten er i to etager. Maden er enkel på en gennemført italiensk måde og smager helt fantastisk. betjeningen er god og venlig og priserne er rimelige. Kan klart anbefale stedet og det er ikke sidste gang jeg har spist her.

Dato for besøg: januar 2016
Tak, mie2610

Rejsende, der kiggede på Un Mercato, kiggede også på

Har du været i Un Mercato? Fortæl om dine oplevelser!