Google
Sådan kan du opleve Kongens Have
fra 70,63 $
fra 123,30 $
Anmeldt d. 18. oktober 2019 fra mobile enheder

På besøg hos datteren, kom vi en tur forbi Rosenborg Slot og Kongens have. Smukt sted som bør besøges hvis man er på de kanter.

Dato for oplevelse: oktober 2019
Tak, 931karstenl
Anmeldt d. 12. august 2019

Hyggelig oase hvor man kan slappe af og nyde omgivelserne.

Der er en legeplads for 0-6 årige med Prisnesse/prinse tema.
Der er et pantomine teater.

Dato for oplevelse: august 2019
Tak, msspss
Anmeldt d. 28. juli 2019 fra mobile enheder

Det er en dejlig park med store grønne plæner og stier på kryds og tværs. Muren rundt om er meget høj og tager godt af for trafikstøjen. Der er en cafe midt i parken og et mester jakel teater og en vældigt god restaurant ved muren mod kronprinsessegade.

Dato for oplevelse: juli 2019
Tak, BirgitteL_12
Anmeldt d. 19. juli 2019 fra mobile enheder

Dejlig sommeraften i juli. Skøn stemning med glade mennesker i alle aldre med madkurve, folk der spiller petanque og bare nyder en oase i storbyen. Dejligt med gratis live jazz og de små restaurationer hvor man kan købe en glas vin eller kaffe og nyde det i afslappede omgivelser.

Dato for oplevelse: juli 2019
Tak, 465anjah
Anmeldt d. 2. juli 2019

Det er simpelthen en skøn oase midt i København, og både en gåtur, en picnic og en afslappende time er oplagt at bruge her. Den smukke udsigt til Rosenborg Slot gør det ikke ringere :)

Dato for oplevelse: juni 2019
Tak, Claus O