Åben i dag: 11.00 - 15.00

fra 74,68 $
fra 41,94 $
fra 44,56 $
Anmeldt d. 28. juni 2016

Det mest iøjnefaldende pt er at der er mange nye ting i gang, men det kræver tålmodighed at nå frem via gps.en

Tak, Petrovitch1939
Louise B, Projektkoordinator hos Visit Carlsberg, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 10. juli 2017

Kære Petrovitch1939, Tak for din anmeldelse. Vi sætter stor pris på at du har brugt tid på at skrive om os. De bedste hilsner Louise Bøving

Anmeldt d. 15. juni 2016

Det er nemt at nyde en øl, jeg troede dog ikke det var så kompliceret at fremstille den. Vi fik rundvisning i de gamle museums bygninger af en meget dygtig guide, der kunne svare på alverdens mærkelige spørgsmål og fortælle mange gode historier om Carlsbergs oprindelse. Jeg vil anbefale en guidet tur. Vi fik en hyggelig menu i gården efter rundvisningen, med "øl smage pakken" til.

Tak, René N
Anmeldt d. 5. juni 2016 fra mobile enheder

Skønt sted at besøge en fredag eftermiddag med masser af gode øl og lidt at spise . Det er simpelthen et dejligt område at gå rundt på der er masser at se på måske lidt dyrt men det er der jo så meget der er. Kommer gerne igen

Tak, Kim Storm H
Anmeldt d. 4. april 2016 fra mobile enheder

Søndag eftermiddag godt brugt på Visit Carlsberg. Missede guided tour og tog turen selv. Interessant og informativt og afslutning m smagsprøver ikke at kimse af. Eneste aber dabei, at vi ikke kunne tage smagsprøver med, da de skal nydes 'on location'.

Dato for oplevelse: februar 2016
Tak, ipa811
Anmeldt d. 17. marts 2016

I efterårsferie var vi på en hyggetur på Carlsberg, 2 voksende og et barn...Jeg synes de havde lavet et godt pogram for børn og barnlige sjæle...der var både skattejagt, ansigtsmaling, rundvisning og tur med en gammeldags bryggervogn... Det er en sjov og dejlig dag hvor vi kom trætte hjem :)

Dato for oplevelse: oktober 2015
Tak, Maria R