“"Fis i en hornlygte".”

Brdr. Price
Køkkener: Dansk
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Kvarter: Indre By
Beskrivelse: Hos Brdr. Price Rosenborggade er madstilen enkel, gedigen, bredt favnende, sæsonbaseret og ikke bundet til nogen bestemt nationalitet. Restauranten er åben til både frokost og aften – hver dag. Café, restaurant og bar Brdr. Price Rosenborggade er delt i to afdelinger: Spisekøkkenet og Spisestuen. Spisekøkkenet rummer ligeledes en bar, hvor man er velkommen til at kigge forbi, hvis tiden kun er til en hurtig snack og et glas vin eller en kold øl. Når vejret tillader det åbnes der op for udendørsservering på den store overdækkede terrasse. Fra caféen ’Spisekøkkenet’ kan du få et hurtigt, uformelt måltid til en pris, hvor de fleste kan være med. Bl.a. med lette retter til kr. 100. I restauranten ’Spisestuen’ er stilen lidt mere 'fin' med hvide duge på bordene, glinsende lysekroner i loftet og lidt mere volumen på udvalget af retter. Vi glæder os til at se jer!

Var inviteret af en veninde,der ofte kommer på restauranten med sit arbejde. Hun ville vise mig stedet, i det der gennem ældresagen var annonceret, at man fik 25% rabat på mad. Vi bestilte en efterårs menu, en tjener forklarede os, at rabatte ikke gjaldt, på mad der i forvejen var på tilbud. Det vidste vi jo ikke, og hvem kunne se en efterårs meny var en tilbuds menu. Jeg tænkte det var noget særligt.
Kødet gennemsnitligt noget "sejt", tjenere forklarede mig, at det var et meget smagfuldt stykke kød.
Tilbehør og dessert rigitg godt.
Stemning - det var jo lidt flovt at blive afvist.

Dato for besøg: oktober 2020
Tak, blenstrup

Anmeldt 10. september 2020

Kom en lørdag til frokost - her var forbløffende få gæster - så serveringen var hurtig - maden var god.

Dato for besøg: september 2020
1  Tak, sjfotodotdk
Anmeldt 9. august 2020 fra mobile enheder

Var lidt skeptisk. Var det bare “ varm luft” og var det kun “ navnet “?
Men det var super god mad . Spændende lidt anderledes sammensætninger. Men lækkert og fine portioner. Virkeligt pænt sted.

Tak, ellenn802
Anmeldt 28. juli 2020

Puha, efter vores besøg hos her, er jeg i himmelen. Jeg bestilte en peberbøf, og jeg forelskede mig, allerede da den blev serveret. Det var lige efter mit hoved: Kød og sauce og intet andet. Det så så lækkert ud, og smagte fantastisk! Jeg har godt nok aldrig betalt så meget for en bøf før, men jeg har aldrig fået så god en bøf, så det passer godt sammen.
Pomfritterne var også lækre, perfekt sprøde udenpå og perfekt bløde indeni, og så var de stegt i jordnøddeolie der gav en perfekt smagsoplevelse.
Min mand bestilte ox frites, og selvom det var super lækkert (dog med salat på tallerkenen) så fortrød han, at han ikke havde valgt peberbøffen.
Vi skal helt klart tilbage hertil, og gentage successen. 100% pengene værd.
Hvis jeg skulle sige en ting, der ikke er så positiv, så er det at maden kom så hurtigt at jeg kun nåede at spise en skive af det fantastiske surdejsbrød de serverede.

Tak, RebVicBen
Anmeldt 25. juli 2020 fra mobile enheder

Lækker mad, fornuftig pris, flot anrettet.
super betjening- bestemt et besøg værd

Kan varmt anbefales

Tak, 285lisbethb

Rejsende, der kiggede på Brdr. Price, kiggede også på

Har du været i Brdr. Price? Fortæl om dine oplevelser!