“Lidt for gammeldags, men mange flotte værker”

SMK - Statens Museum for Kunst
Flere oplysninger om seværdighed
Oplysninger om seværdighed
Anbefalet besøgsvarighed: Mere end 3 timer
Anmeldt 13. februar 2018

Vi er ganske erfarne udi kunstmuseer, og SMK, er for "old school" for vores smag. Man signalere f.ex ved priserne, at man gerne vil have børn og unge ind, men det eneste der er for dem er kunstværkstedet og små evnets. Malerierne og kunstnerne formidles stort set kun på skrift - og det bliver ret hurtigt monotont og hjernen lukker ned. Der mangler noget for sanserne, duft, lyd og følesans. I har nogle fantastiske unikke malerier - udnyt det, fang os, får til at mærke det.

Tak, Trip1002
Filtrér

Anmeldt 5. februar 2018

OK udstilling, ikke den helt store oplevelse, dog elementer man kunne fryde sig over, især ægte japansk tusch - hvilken elegance
Frokosten var glimrende, med en snaps til mens man kan nyde den smukke udsigt

Tak, KP-DK
Anmeldt 22. januar 2018

Smk er et fantastisk museum! Både de faste samlinger og sæsonudstillinger er utrolig spændende at opleve. Man bliver aldrig færdig og må komme igen og igen!
Også en dejlig café!

Tak, lisbeti2017
Anmeldt 29. december 2017 fra mobile enheder

Fremragende museum. Fantastisk samling af dansk kunst fra 1800-1900 og moderne fransk billedkunst også. Sidstnævnte imponerende for Danmark. Kan varmt anbefales.

Tak, Perstigand
Anmeldt 8. november 2017

Vi kommer her et par gange om året, og benytter altid børneværkstedet. Der er rig mulighed for at børnene kan rodde, grisse og udfolde sig kreativt. Det er skønt, med plads til store armbevægelser, når man bor i en lille københavnerlejlighed

Tak, Splixa

Rejsende, der kiggede på SMK - Statens Museum for Kunst, kiggede også på

Har du været i SMK - Statens Museum for Kunst? Fortæl om dine oplevelser!