Åben i dag: Lukket

fra 62,00 $
fra 32,60 $
fra 48,90 $
Anmeldt d. 22. januar 2018

Smk er et fantastisk museum! Både de faste samlinger og sæsonudstillinger er utrolig spændende at opleve. Man bliver aldrig færdig og må komme igen og igen!
Også en dejlig café!

Dato for oplevelse: november 2017
Tak, lisbeti2017
Anmeldt d. 29. december 2017 fra mobile enheder

Fremragende museum. Fantastisk samling af dansk kunst fra 1800-1900 og moderne fransk billedkunst også. Sidstnævnte imponerende for Danmark. Kan varmt anbefales.

Dato for oplevelse: december 2017
Tak, Perstigand
Anmeldt d. 8. november 2017

Vi kommer her et par gange om året, og benytter altid børneværkstedet. Der er rig mulighed for at børnene kan rodde, grisse og udfolde sig kreativt. Det er skønt, med plads til store armbevægelser, når man bor i en lille københavnerlejlighed

Dato for oplevelse: november 2017
Tak, Splixa
Anmeldt d. 12. juli 2017 fra mobile enheder

SMK er et fantastisk museum, men her har jeg fokus på cafeen som er elendig og slet ikke lever op til museets niveau! Jeg bestilte en cappuccino og fik serveret en kop hvor underkoppen sejlede i kaffe, og tjeneren fortalte at kaffen desværre var løbet over! Oven i købet var kaffen kold!
Det dur ikke. Cafeen trænger til en revolution. Cafeen skal selvfølgelig kunne matche museet! Gør noget!

Dato for oplevelse: juli 2017
Tak, AnneliseL658
Anmeldt d. 5. juni 2017

Central beliggenhed, gode udstillingslokaler både i den nye og gamle del. Permanente og midlertidige udstillinger arrangeret godt. Stor garderobe i kælderen med nummerede skabe, som lukkes med en selvvalgt kode. Der kunne godt være bedre skiltning, så det er lettere at finde rundt, især i garderoben, men også på selve museet.

Dato for oplevelse: juni 2017
Tak, 820lener