“med japansk inspiration særudstilling april 2017”

SMK - Statens Museum for Kunst
Flere oplysninger om seværdighed
Oplysninger om seværdighed
Anbefalet besøgsvarighed: Mere end 3 timer
Anmeldt 5. februar 2018

OK udstilling, ikke den helt store oplevelse, dog elementer man kunne fryde sig over, især ægte japansk tusch - hvilken elegance
Frokosten var glimrende, med en snaps til mens man kan nyde den smukke udsigt

Tak, KP-DK
Filtrér

Anmeldt 22. januar 2018

Smk er et fantastisk museum! Både de faste samlinger og sæsonudstillinger er utrolig spændende at opleve. Man bliver aldrig færdig og må komme igen og igen!
Også en dejlig café!

Tak, lisbeti2017
Anmeldt 29. december 2017 fra mobile enheder

Fremragende museum. Fantastisk samling af dansk kunst fra 1800-1900 og moderne fransk billedkunst også. Sidstnævnte imponerende for Danmark. Kan varmt anbefales.

Tak, Perstigand
Anmeldt 8. november 2017

Vi kommer her et par gange om året, og benytter altid børneværkstedet. Der er rig mulighed for at børnene kan rodde, grisse og udfolde sig kreativt. Det er skønt, med plads til store armbevægelser, når man bor i en lille københavnerlejlighed

Tak, Splixa
Anmeldt 12. juli 2017 fra mobile enheder

SMK er et fantastisk museum, men her har jeg fokus på cafeen som er elendig og slet ikke lever op til museets niveau! Jeg bestilte en cappuccino og fik serveret en kop hvor underkoppen sejlede i kaffe, og tjeneren fortalte at kaffen desværre var løbet over! Oven i købet var kaffen kold!
Det dur ikke. Cafeen trænger til en revolution. Cafeen skal selvfølgelig kunne matche museet! Gør noget!

Tak, Annelise L

Rejsende, der kiggede på SMK - Statens Museum for Kunst, kiggede også på

Har du været i SMK - Statens Museum for Kunst? Fortæl om dine oplevelser!