Åben i dag: 11.00 - 17.00

fra 62,30 $
fra 32,80 $
fra 49,20 $
Anmeldt d. 6. marts 2017

God, overraskende og godt sammensat udstilling om Japonisme. Både i forhold til de med udstillingen malerier, der blev vist og de fotos og andre genstande fra perioden, inspireret af Japan.

Eneste suk: utrolig lang kø ved cafeen = vi gik et andet sted hen og spiste.

Dato for oplevelse: marts 2017
Tak, InaMariaBarbara
Anmeldt d. 24. februar 2017 fra mobile enheder

Skuffende udstilling. Nordisk kunst der er inspireret af japan i begyndelsen af 1900 tallet. Havde ikke meget at byde på.
Det trækker op at man har adgang til hele musset og den dejlige cafe.

Tak, Lene F
Anmeldt d. 23. februar 2017

Fantastisk udstilling - i een af Københavns smukkeste bygninger.
Særudstillingen om Japanismen er absolut seværdig.
Men det er deres samling også.
Man kan gå der i mange timer og opleve kunst i verdensklasse.

Tak, Karen K
Anmeldt d. 22. februar 2017 fra mobile enheder

Børnenes værksted er et hit - virkelig et godt og innovativt koncept. Børnene kan bruge flere timer deroppe. Personalet er hjælpsomme og venlige. Cafeen er også et besøg værd.

Tak, Anna C
Anmeldt d. 15. februar 2017 fra mobile enheder

Det er IKKE museet jeg anmelder. Det er dejligt og får fem * MEN
Det er særudstillingen om Japanomania. Jeg synes den er meget søgt. Lidt "kejserens nye klæde"
Der var dejlige malerier af dejlige kunstnere. MEN MEN det var virkelig søgt at sætte dem i disse ramme.
Samtidig var det ret irriterende at infotavler ikke var ved hvert billede. Man skulle gå frem og tilbage og huske info. Vente på at andre læste de små infotavler.
Nej den udstilling er ikke 110kr værd.

Tak, bodilhammer